آخرین مدل های سامسونگ چه مدل هایی هستند؟

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

در سال 2023، چهار گوشی هوشمند جدید به سری گلکسی A اضافه شدند: A54، A34، A14 5G و A14. هر یک از این گوشی‌ها از مشخصات نسل بعدی قدرتمندی برخوردار هستند که به شما این امکان را می‌دهند که بیشتر از پیش اقدام کنید و از آن برای مدت زمان بیشتری استفاده کنید. با ویژگی‌های زیبای طراحی و نرم‌افزارهای قدرتمند، شما می‌توانید به آسانی محتواهای جذاب ایجاد کنید، در شبکه‌های اجتماعی خود جلوه بندی کنید و تصاویر آماده‌ی انتشار بگیرید. در زیر، چهار گوشی جدید مجموعه Samsung A را معرفی می‌کنیم و چه انتظاراتی از هرکدام دارید.

Samsung Galaxy A54 5G

گلکسی A54 5G با مشخصات فوق‌العاده جذابی مجهز شده است که شامل نمایشگر Infinity-O با ابعاد 6.4 اینچ و باتری 5,000mAh* قابل توجه است. این گوشی دارای سه دوربین عقب با کیفیت بالا و یک دوربین سلفی جلوی 32 مگاپیکسل برای سلفی‌های خیره‌کننده است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسل عکس‌های آماده‌ی انتشار را با جزئیات خیره‌کننده به ثبت می‌کشد و فناوری استابیلایزر تصویر اپتیکال (OIS) اطمینان حاصل می‌کند که عکس‌ها و ویدئوها بدون لرزش باقی بمانند. دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسل نیز برای گرفتن عکس‌های گروهی بزرگ و برای جزئیات نزدیک، لنز ماکرو 5 مگاپیکسل دارای دقت لازم را فراهم می‌کند. همیشه می‌توانید به اجرای بهترین‌ها با گلکسی A54 5G اعتماد کنید و با دارا بودن امتیاز IP67** و حفاظت Gorilla Glass 5، باران، ریزش نوشیدنی یا شرایط گرد و غبار نمی‌توانند شما را از انجام بهترین کارها باز دارند.

  • مقدار معمولی بر اساس آزمایش‌ها تحت شرایط آزمایشگاهی طرف سوم است. ظرفیت رتبه‌بندی شده 4,860 میلی‌آمپر ساعت است. ** دارای امتیاز IP67، غرق شدن به عمق 1 متر برای حداکثر 30 دقیقه. استفاده از آن در ساحل، استخر یا آب صابون‌دار توصیه نمی‌شود.

Samsung Galaxy A34 5G

اگر به دنبال یک صفحه نمایش چندمنظوره هستید، صفحه نمایش 6.6 اینچی گلکسی A34 5G برای شما مناسب است. این نمایشگر چهارکاره عالی برای تماشای سریال‌ها، دنبال کردن اخبار شبکه‌های اجتماعی و شرکت در بازی‌های پرحاشیه است. با افزودن نرخ تازه‌سازی 120Hz، شما همچنین می‌توانید از حرکت بسیار نرم و بازی بدون لگ لذت ببرید. نمایشگر Infinity-U با کیفیت FHD+ همچنین از 1,000 نیت روشنایی بهره‌مند است که اطمینان حاصل می‌کند که شما هنوز هم می‌توانید صفحه را حتی در معرض مستقیم نور خورشید مشاهده و اسکرول کنید. در زمینه دوربین‌ها، سه دوربین در پشت امکان گرفتن جزئیات نزدیک، منظره‌های حماسی و هر چیز دیگری را فراهم می‌کند. با باتری قابل توجه 5,000mAh* و شارژ سریع 25W**، شما به سرعت به بازی باز می‌گردید. علاوه بر این، با اتصال 5G، می‌توانید بدون نیاز به وای‌فای بازی کنید و استریم کنید.
  • مقدار معمولی بر اساس آزمایش‌ها تحت شرایط آزمایشگاهی طرف سوم است. ظرفیت رتبه‌بندی شده 4,860mAh است. ** آداپتور سفر 25W به صورت جداگانه به فروش می‌رسد

Samsung Galaxy A14 5G

با گلکسی A14 5G از زنجیرها خلاص شوید. A14 5G برای سرعت ساخته شده است، از میله‌ها سپاسگزاریم به چیپ هشت هسته‌ای و اتصالات 5G جدید؛ به لطف این قدرت پردازشی قوی، بازی و استریمینگ بسیار نرم و پرسرعت هستند. نمایشگر FHD+ Infinity-V 6.6 اینچی اطمینان حاصل می‌کند که هیچ چیز در راه شما نمی‌ایستد، اجازه می‌دهد تا تمام محتوای مورد علاقه‌ی خود را با جزئیات استثنایی و رنگ واقعی تجربه کنید. در پشت دستگاه دوربین سه لنزه است که همه جوانب را پوشش می‌دهد؛ از سلفی‌های خیره‌کننده تا نمای نزدیک‌تر، شما همه چیز را با وضوح بالا می‌توانید ضبط کنید. وقتی به ذخیره عکس‌ها و ویدئوهای خود می‌رسد، با 64GB فضای داخلی و تا 1TB فضای ذخیره‌سازی MicroSD*، کافیست.

  • کارت MicroSD به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

Samsung Galaxy A14

لذت ببرید از اسکرول، استریمینگ و بازی در تعریف با کیفیت بالا با گلکسی A14. نمایشگر FHD+ Infinity-V 6.6 اینچی با پردازنده هشت هسته‌ای ترکیب شده است تا بازی نرم و استریمینگ آسان داشته باشید. شما می‌توانید ویدئوهای مورد علاقه خود را به سرعت دانلود و به اشتراک بگذارید و به دلیل فضای ذخیره‌سازی 64GB فراوان، تمام محتوای بهتر خود را ذخیره کنید. با سه لنز مختلف دوربین در پشت، همیشه دوربین مناسب برای کار را همراه خود دارید. دوربین اصلی 50 مگاپیکسل همیشه تصاویر خیره‌کننده و واضح را ارائه می‌دهد در حالی که لنز فوق‌عریض 115 درجه شما را برای گرفتن عکس گروهی بزرگ عالی آماده می‌کند. علاوه بر این، باتری با ظرفیت 5,000mAh* باعث می‌شود که شما بتوانید بیشتر از اسکرول، پیام‌رسانی و استریمینگ را با یک شارژ انجام دهید. وقتی سرانجام از انرژی خالص می‌شوید، شارژر سریع 15W** تلفن شما را در کمترین زمان ممکن برمی‌گرداند.

  • مقدار معمولی بر اساس آزمایش‌ها تحت شرایط آزمایشگاهی طرف سوم است. ظرفیت رتبه‌بندی شده 4,860mAh است. ** آداپتور سفر 15W به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

تفاوت سامسونگ گلکسی A34 و A54 چیست؟

گلکسی A54 و A34 جدیدترین دستگاه هایی هستند که به سری A سامسونگ پیوسته اند. ما نگاهی به مقایسه آنها بیندازیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام تلفن مناسب شماست.

گلکسی A34 در مقابل A54: صفحه نمایش و طراحی

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌ها بین گلکسی A54 و A34 اندازه و طراحی صفحه نمایش آن‌ها است. نمایشگر Infinity-O گلکسی A54 دارای ابعاد 6.4 اینچ است در حالی که گلکسی A34 دارای یک صفحه نمایش Infinity-U 6.6 اینچی کمی بزرگ‌تر است. نمایشگر Infinity-O که در A54 یافت می‌شود، مدرن و زیباست و از یک دوربین جلوی گوشی با یک پانچ هول کوچک بهره‌مند است. به مقایسه، صفحه نمایش Infinity-U در A34 دارای حاشیه کمی ضخیم‌تر و یک ناچ U شکل در بالای صفحه است که دوربین جلو در آن قرار دارد. هر دو از فناوری نمایش Super AMOLED FHD+ بهره‌مند هستند که روشنایی و وضوح استثنایی را برای تماشاهای شما فراهم می‌کند.

همچنین، هر دو گوشی از ابعاد فیزیکی مقایسه‌پذیری برخوردار هستند اما گلکسی A34 کمی بلندتر و پهناتر از A54 است، در عین حال که وزنی 3 گرم کمتر دارد.

گلکسی A54 در مقابل A34: دوربین ها

یک تفاوت کلیدی دیگر در مشخصات دوربین‌ها قابل مشاهده است. هر دو گوشی قطعاً تصاویر شگفت‌انگیزی را برای شبکه‌های اجتماعی شما ثبت خواهند کرد، اما اگر به دنبال جدیدترین گوشی مدل A با بهترین تنظیم دوربین هستید، گزینه بهتری ممکن است گلکسی A54 5G باشد. در حالی که هر دو مدل تعداد و نوع لنزهای دوربین یکسان را ارائه می‌دهند، دوربین اصلی (50 مگاپیکسل)، فوق‌عریض (12 مگاپیکسل) و جلو (32 مگاپیکسل) گلکسی A54 از تعداد بیشتری مگاپیکسل بهره‌مند هستند نسبت به گلکسی A34. این مهم است زیرا مگاپیکسل‌ها تأثیر زیادی بر روی وضوح و جزئیات تصاویر شما دارند و ما می‌دانیم که ایجاد محتوای جذاب چقدر مهم است.

گلکسی A54 در مقابل A34: پردازنده

گلکسی A54 و A34 همچنین از پردازنده‌های مختلفی بهره می‌برند که این امر اهمیت دارد زیرا پردازنده به طور مستقیم مسئول عملکرد گوشی هوشمند شما است. هر چه پردازنده بهتر باشد، تجربه استفاده از تلفن همراه شما بیشتر به سمت صفحه نمایش نرم و بدون لگ می‌رود. هر دو A54 و A34 از پردازنده‌های 8 هسته‌ای بهره‌مند هستند اما A54 از چیپ Exynos 1380 شرکت سامسونگ استفاده می‌کند در حالی که A34 دارای پردازنده MediaTek Dimensity 1080 است. هر دو پردازنده عملکرد سریع، مصرف کارآمد باتری و عملکرد خوب در بازی را ارائه می‌دهند.

تفاوت بین گلکسی A14 5G و A34 سامسونگ چیست؟

گلکسی A14 و A34 هر دو دستگاه فوق‌العاده‌ای هستند که به شما امکان می‌دهند تا تجربه تلفن همراه خود را بهبود بخشیده و به بازی‌های موبایل خود افزوده شوید. ما به بررسی مقایسه‌ای از آنها می‌پردازیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که کدام گوشی برای شما بهترین است.

گلکسی A14 5G در مقابل A34: نمایشگر

 

یکی از تفاوت‌های اصلی بین گلکسی A34 و A14 5G سامسونگ در فناوری نمایش است. A34 از یک نمایشگر FHD+ Super AMOLED بی‌نظیر بهره‌مند است که نسبت به نمایشگر PLS LCD A14 5G کمترین مصرف انرژی را دارد، کیفیت تصویر بیشتر و حرکت سریع‌تر را فراهم می‌کند. گلکسی A34 همچنین از نرخ تازه‌سازی 120Hz بسیار نرم بهره‌مند است مقایسه با 90Hz در A14 5G. هر دوی آنها کیفیت تصویر عالی ارائه می‌دهند اما اگر به دنبال یک نمایشگر بسیار روشن با اسکرول بدون لگ و صاف هستید، گلکسی A34 مناسب شماست.

Galaxy A34 vs A14 5G: Cameras

اگر عاشق گرفتن عکس‌ها هستید، مشخصات دوربین در تلفن همراه شما مهم است. هر دو A34 و A14 دارای یک دوربین سه لنزه در پشت هستند اما لنزها و مگاپیکسل‌ها بین دو مدل متفاوت هستند. اگر عاشق گرفتن عکس‌های گروهی از خانواده و دوستان خود یا عکس‌های مناظره افتتاحیه هستید، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی روی گلکسی A34 گزینه عالی است. اگر اثر Bokeh نرم برای شما مهم است، دوربین عمق 2 مگاپیکسلی که در A14 5G یافت می‌شود ممکن است دقیقاً آن چیزی باشد که به آن نیاز دارید.

گلکسی A14 در مقابل A34: رم، حافظه و پردازنده

حافظه RAM، حافظه و پردازنده تلفن همراه شما تمام اجزای مهمی هستند که تعیین‌کننده کارایی گوشی شما هستند. اگر در یکی از این سه عنصر کمبود داشته باشید، نمی‌توانید تعداد زیادی از برنامه‌ها، ویدئوها و عکس‌ها را ذخیره کنید و گوشی شما ممکن است به طور کلی کند عمل کند. گلکسی A34 دارای تا 8GB RAM و 256GB حافظه است که اگر قصد دارید گوشی خود را برای بازی، استریمینگ ویدئوهای با کیفیت HD و گوش دادن به موسیقی استفاده کنید، یک انتخاب عالی است. اگر یک کاربر معمولی تلفن همراه هستید، 64GB حافظه گوشی در گلکسی A14 برای مرور در شبکه‌های اجتماعی و ارسال پیام‌ها کافی خواهد بود. می‌توانید بیشتر در مورد اینکه چه مقدار حافظه و حافظه ذخیره سازی برای گوشی نیاز دارید، در راهنمای ما بیابید

تفاوت سامسونگ گلکسی A14 با A14 5G چیست؟

تنها یک تفاوت اصلی بین گلکسی A14 و A14 5G وجود دارد و آن اتصال فوق‌سریع 5G است. این فناوری نسل پنجم شما را هنگام حرکت به اینترنت وصل نگاه می‌دارد. با استفاده از 5G، می‌توانید فیلم‌های HD را دانلود کنید، موسیقی را استریم کنید یا بازی‌های موبایل آنلاین را بازی کنید. با گلکسی A14 سامسونگ، شما به 4G محدود خواهید شد، بنابراین اگر به دسترسی آنلاین سریع با شبکه‌های نسل پنجم 5G نیاز دارید، گلکسی A14 5G چیزی است که به آن نیاز دارید.

جدیدترین گوشی های سری گلکسی A سامسونگ را مقایسه کنید

Samsung Galaxy A34 در مقابل A54: سوالات متداول

آیا گلکسی A14، A34 و A54 در برابر آب مقاوم هستند؟

 

گلکسی A54 و گلکسی A34 سامسونگ از امتیاز مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP67 بهره‌مند هستند، به این معنی که می‌توانند در آب به عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه تحمل شوند. این گوشی‌های فوق‌العاده مقاوم در برابر گرد و غبار، سقوط و پراکندگی هستند. همچنین با افزودن شیشه Gorilla Glass 5 بهینه، بسیار مقاوم بوده و کمتر به ترک و خراش حساس هستند.

*بر اساس شرایط آزمایش برای غرق شدن در آب تا عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه. توصیه نمی‌شود برای استفاده در سواحل، استخرها یا نزدیک آب صابونی. فقط در برابر فشار آب پایین ایمن است.

کدام دوربین بهتر است، گلکسی A14، A34 یا A54؟

تمام گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ گلکسی A دارای دوربین‌های استثنایی هستند که به شما امکان می‌دهند عکس‌ها و ویدئوهای آماده برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی را ایجاد کنید. با این حال، دوربین‌های گلکسی A54 بیشترین امتیاز مگاپیکسل را در میان دوربین‌های خود دارند، بنابراین می‌توانید محتوای جذاب و شگفت‌انگیزی را ایجاد کنید، هر چه که شما دارید ثبت می‌کنید.

خواندنی های مای‌تل

مشاهده بیشتر
نقد و بررسی
3 دقیقه زمان مطالعه

نقد و بررسی گوشی اس 23 اف‌ای Samsung Galaxy S23 FE

طراحی و نمایش سامسونگ گلکسی S23 FE با ابعادی به اندازه 158 در...

نقد و بررسی گوشی شیائومی نوت سیزده Xiaomi Redmi Note 13 4G نقد و بررسی
3 دقیقه زمان مطالعه

نقد و بررسی گوشی شیائومی نوت سیزده Xiaomi Redmi Note 13 4G

طراحی و کیفیت ساخت Xiaomi Redmi Note 13 4Gردمی نوت ۱۳ ۴جی طراحی...

نقد و بررسی ردمی نوت سیزده پرو Redmi Note 13 Pro 5G نقد و بررسی
3 دقیقه زمان مطالعه

نقد و بررسی ردمی نوت سیزده پرو Redmi Note 13 Pro 5G

شیائومی با بازی اعداد غریبه نیست و در سال 2024 از یک دوربین...

اخبار تکنولوژی
3 دقیقه زمان مطالعه

گوشی سامسونگ بهتره یا شیائومی؟

شیائومی یا سامسونگ، کدوم بهتره؟ اگه دارید برای سال 2024 دنبال گوشی اندرویدی...

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.