4 دلیل برای خرید گوشی مستقیم از وارد کننده موبایل

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

قطعا هر شخصی هنگام خرید گوشی شیائومی موبایل متغییر های زیادی رو چک خواهد کرد، از قیمت گوشی گرفته تا مشخصات فنی، گارانتی موبایل و…! طبعا تفاوت قیمتی های بسیاری که در سطح بازار وجود دارد و در برخی موارد عدم رعایت حقوق مشتری در ارائه خدمت میتواند تجربه خرید گوشی را بسیار کمتر کند. شما با خرید گوشی سامسونگ از مایتل میتوانید تجربه خرید موبایل را دوچندان کنید چرا که علاوه بر قیمت بسیار مناسب با ارائه مشاوره فروش رایگان به شما کمک خواهیم کرد تا انتخابی بهتر نسبت به مبلغی که قرار هست پرداخت کنید داشته باشید. در ادامه مزایای خرید موبایل از وارد کننده گوشی را مرور میکنیم:

  • اطمینان از اصالت گوشی موبایل:

با خرید مستقیم از وارد کننده گوشی سامسونگ، مطمئن خواهید بود محصولی که دریافت می‌کنید اصلی و از برند مورد نظر شماست. در برخی از مواقع، فروشندگان غیررسمی محصولات را تقلبی یا کپی از محصولات اصلی عرضه می‌کنند که ممکن است باعث مشکلاتی همچون کاهش کیفیت و عمر مفید محصول شود. لزومی ندارد به گوشی های کارکرده‌ای که به اسم گوشی نو فروخته میشود اشاره کنیم…

  • گوشی ارزان قیمت:

به دلیل اینکه وارد کننده‌ها مستقیماً از تولید کنندگان گوشی سامسونگ، شیائومی و اپل خریداری می‌کنند و واسطه‌های بیشتری مانند عمده فروش‌ها یا مغازه‌ها را ندارند، قیمت گوشی که عرضه میکنند قطعا ارزان‌تر است. با خرید گوشی مستقیم از وارد کننده، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه و پیشنهادات خاصی که مایتل به مشتریانشان ارائه می‌دهند، بهره‌مند شوید.

  • خدمات پس از فروش:

مایتل به مشتریان خود خدمات پس از فروش 18 ماهه معتبر ارائه میکند. به این معناست که در صورت بروز مشکلات فنی با گوشی موبایل خود، می‌توانید با مایتل تماس بگیرید تا مشکل شما رفع شود. برای مشاهده شرایط خدمات پس از فروش میتوانید از صفحه گارانتی مایتل شرایط و قوانین را مشاهده کنید.

  • مشاوره خرید گوشی تخصصی:

مایتل به عنوان وارد کننده موبایل معمولاً محصولات بیشتری را از برندهای مختلف وارد می‌کند. این به معنای این است که با خرید مستقیم از وارد کننده گوشی سامسونگ، می‌توانید از گسترده‌ترین انتخاب محصولات موجود بهره‌مند شوید و بر اساس نیازهای خود، بهترین گوشی موبایل را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.