ویژگی Circle to Search برای گوشی های سامسونگ و Google چیست؟

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

سامسونگ مجموعه گوشی‌های Galaxy S24 را با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز معرفی کرد. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌ها، مجموعه قابلیت‌های هوش مصنوعی زیر نام “Galaxy AI” بود.

در میان این مجموعه از ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید که در گوشی‌های Galaxy جدید وارد شده است، یک افزودنی قابل توجه Circle to Search است. این ابزار با همکاری گوگل توسعه یافته و به کاربران این امکان را می‌دهد که متن یا تصاویری را روی صفحه خود مشخص کرده و به سادگی اطلاعات مرتبط را بدون نیاز به تعویض برنامه‌ها جستجو کنند.

بعد از معرفی سری گوشی‌های Galaxy S24، گوگل نیز شروع به ارائه این ویژگی در گوشی‌های Pixel 8 و Pixel 8 Pro کرد. با این حال، برای کاربران اندرویدی که در جامعه سامسونگ یا گوگل نیستند، کمی ناامید‌کننده است.

ویژگی Circle to Search حداقل تا اکتبر ۲۰۲۴ به تأییدیه‌ی Arm سامسونگ در هلند، اختصاصی برندهای مذکور باقی خواهد ماند.

“Circle to Search” ممکن است از تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۲۴ بر روی دستگاه‌های اندرویدی از سایر برندها در دسترس قرار گیرد، اما هیچ توسعه فعالی برای این امر در حال حاضر انجام نمی‌شود.

برای کسانی که مشتاق امتحان این ویژگی هستند، این خبر ممکن است ناامیدکننده باشد. احساس می‌شود که این ویژگی به ویژه مفید است زیرا نیازی به باز کردن هیچ برنامه‌ای ندارد.

اما مهم است توجه داشت که Circle to Search به هیچ عنوان یک فناوری نوآورانه نیست. Google Lens و Assistant از مدت‌ها پیش قابلیت‌های مشابهی ارائه می‌دادند.

اما هنوز امید به دور افتاده نیست. در حالی که اختصاصی بودن این ویژگی برای حال ناامیدکننده است، امیدوارم که این وضعیت دائمی نباشد. در این مدت، کاربران دستگاه‌های گوگل و سامسونگ از مزایای Circle to Search بهره‌مند هستند.

این نخستین موارد اختصاصی از این بازیکنان معتبر اندروید نیست. محدودیت‌های مشابه با آخرین به‌روزرسانی‌های Wear OS نیز وجود دارد که در حال حاضر تنها برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ و گوگل محدود شده‌اند.

آخرین های وبلاگ مشاهده همه

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.