کشف ویژگی‌های برجسته سامسونگ گلکسی A25!

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

کشف ویژگی‌های برجسته سامسونگ گلکسی A25! سامسونگ گلکسی A25 با ویژگی‌های بی‌نظیر خود، تجربه‌ای منحصر به فرد از تکنولوژی را ارائه می‌دهد. این گوشی با دوربین پیشرفته، صفحه نمایش فوق‌العاده، و پردازشگر قدرتمند، هر لحظه را به یک تجربه فراتر از انتظار تبدیل می‌کند. با قابلیت‌هایی نظیر استفاده از تصاویر با کیفیت بالا در شب و عمر باتری طولانی، گلکسی A25 نمایانگر پیشرفت‌های تکنولوژی در یک بودجه قابل دسترسی است. از طراحی زیبا تا امکانات کاربردی، این گوشی تلفن هوشمند به شما امکان می‌دهد تا به جزئیات زندگی خود عکسبرداری کنید و به لحظات خاص تازگی ببخشید.

گوشی Samsung Galaxy A25 با سیستم عامل آخرین نسخه اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 عرضه شده است، که راحتی کاربران را تضمین می‌کند. گلکسی A25 از پردازنده پیشرفته Exynos 1280 (5 نانومتر) با معماری Octa-core (2×2.4 گیگاهرتز Cortex-A78 و 6×2.0 گیگاهرتز Cortex-A55) و GPU Mali-G68 برخوردار است که عملکرد قدرتمندی را بدون هرگونه لگ و تاخیر فراهم می‌کند و ظاهری جذاب و مدرن دارد.
Galaxy A25 از نظر ظاهری بسیار جذاب است و امکانات اتصال مانند وای‌فای، بلوتوث، جی‌پی‌اس، یواس‌بی، 3G، 4G و 5G را ارائه می‌دهد. طراحی این گوشی شیک و چشم‌گیر است و دوربین با ویژگی‌های فوق‌العاده ارائه شده است. قابلیت فلش به شما این امکان را می‌دهد که در شرایط نوری کم عکس‌های عالی بگیرید و بدون از دست دادن جزئیات، تصاویر، ویدئوها و متن بسیار واضح و شفاف به نظر می‌آیند. همچنین، عملکرد مناسب در برنامه‌ها و بازی‌ها را دارا است.

نمایشگر

نمایشگر Super AMOLED با اندازه 6.5 اینچی گلکسی A25 5G، رنگ‌های غنی و جزئیات با روشنایی تا 1,000 نیت را به نمایش می‌گذارد، همچنین با بهره‌مندی از ویژن بوستر برای دید واضح در فضای باز تقویت شده است. علاوه بر این، Eye Comfort Shield نور آبی مضر را کاهش داده و مراقبت از چشمان شما را در طول روز و شب فراهم می‌کند.

حافظه

با حافظه RAM فراوان و حافظه داخلی گسترده‌ای به میزان 128 گیگابایت و 6 گیگابایت RAM یا 8 گیگابایت RAM، این گوشی امکان انجام چند وظیفه به صورت همزمان را به شما می‌دهد. همچنین از حافظه قابل ارتقاء با استفاده از کارت حافظه microSDXC (استفاده از شیار سیم کارت مشترک) پشتیبانی می‌کند.

دوربین

دوربین اصلی این گوشی دارای سه لنز مختلف است که شامل 50 مگاپیکسل و f/1.8 (واید) با قابلیت PDAF و OIS، 8 مگاپیکسل و f/2.2 (اولتراواید) و 2 مگاپیکسل و f/2.4 (ماکرو) می‌شود. این دوربین از ویژگی‌هایی نظیر فلش LED، پانوراما و HDR بهره‌مند است و قابلیت ضبط ویدئوهای 4K@30fps، 1080p@30fps با فناوری gyro-EIS را دارد. همچنین دارای یک دوربین سلفی تک لنز با 13 مگاپیکسل و f/2.2 (واید) می‌باشد که قابلیت ضبط ویدئوهای 1080p@30fps را دارد و عکس‌های شگفت‌آوری از خود به دست می‌آورد.

بلندگو 

گوشی Samsung Galaxy A25 دارای باندهای 2G شامل GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 – SIM 1 و SIM 2 (تنها در دو سیم کارت) است، باندهای 3G شامل HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 است و باندهای 4G شامل 1، 2، 3، 4، 5، 7، 8، 12، 13، 17، 20، 26، 28، 38، 40، 41، 66 می‌باشد. همچنین باندهای 5G شامل 1، 3، 5، 7، 8، 26، 28، 40، 41، 66، 77، 78 SA/NSA/Sub6 را ارائه می‌دهد و با سرعت HSPA، LTE، 5G کار می‌کند.

ابعاد 

ابعاد بدنه آن 161 × 76.5 × 8.3 میلی‌متر و وزن آن 197 گرم است. این گوشی دارای یک سیم کارت (نانو-سیم) یا دو سیم کارت همراه با حالت آماده به کار (dual stand-by) است. همچنین دارای بلندگوی خود و اسپیکرهای استریو می‌باشد و از جک 3.5 میلی‌متری هم پشتیبانی می‌کند.

امکانات

گوشی Samsung Galaxy A25 دارای امکانات ارتباطی از جمله Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده و Wi-Fi Direct است. این گوشی دارای فناوری بلوتوث 5.3، A2DP، LE می‌باشد و از سیستم موقعیت‌یابی GPS، GLONASS، GALILEO، BDS، QZSS پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای NFC (بستگی به بازار/منطقه دارد)، رادیو FM و پورت USB Type-C 2.0 است. از سنسورهای این گوشی می‌توان به اثرانگشت (نصب شده در کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما و سنسور مجاورت مجازی اشاره کرد.

باتری

باتری غیرقابل جداشدن با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت در Galaxy A25، عمر باطری طولانی را فراهم می‌کند. این گوشی از شارژر با سرعت 25 واتی پشتیبانی می‌کند. انتخاب رنگ‌های متنوع از جمله Brave Black، Personality Yellow، Fantasy Blue و Optimistic Blue نیز در این مدل موجود است. میزان جذب انرژی سر در معرض (SAR) در اتحادیه اروپا برای سر 0.46 وات بر کیلوگرم و برای بدن 1.19 وات بر کیلوگرم است و قیمت آن حدود 250 یورو است.

Galaxy A25 زوایای دید بهتر و مصرف انرژی کمتری دارد، عملکردی بدون لگ ارائه می‌دهد، دارای رزولوشن بالا است و چگالی پیکسل بالایی دارد که نمایشگر را بسیار واضح و روشن می‌کند. این گوشی دارای عملکرد بی‌نقصی بدون هرگونه لگ است و پردازنده مناسبی دارد که عملکرد بهتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

Galaxy A25 دارای کیفیت ساخت بالا است، صفحه نمایش بزرگ و جذابی دارد

کشف ویژگی‌های برجسته سامسونگ گلکسی A25!

تعریف سادگی در طراحی

گلکسی A25 5G از سامسونگ با طراحی مینیمالیستی خود توجه را به سمت خود جلب می‌کند. این گوشی با حذف جزئیات غیرضروری، به یک ظاهر زیبا و ساده دست یافته است. چیدمان دوربین‌های آن ساده و منظم است و با طرح‌های خاص و پوشش مات و نرم خود، جذابیت خاصی دارد. در رنگ‌های متنوعی مانند آبی مشکی، آبی، آبی روشن و زرد موجود است، که به هر کدام ظاهری منحصر به فرد می‌بخشد. این طراحی ساده اما مدرن به گوشی اجازه می‌دهد که در عین حال که ساده است، جلوه‌ای شیک و خاص داشته باشد.

دوربین‌های چندگانه برای یک زندگی سینمایی

ویدئوهای پایدار، حرکت آرام

شما در زمین مطمئن قرار دارید. فناوری OIS و VDIS با نرخ نمونه‌برداری حرکتی 500Hz شگفت‌آور، ویدئوهای شما را استوار نگه می‌دارند تا به شما این امکان را بدهند که به راحتی حس سینمایی را همراه خود در حرکت یا در مناطق ناهموار ضبط کنید.

سریع، فضای وسیع و قدرتمند

تمام کارهای خود را با پردازنده قدرتمند Exynos 1280، حافظه 6GB/8GB و گزینه‌های ذخیره‌سازی 128GB/256GB و قابلیت پشتیبانی از 1TB اضافی با کارت microSD انجام دهید – همه اینها با سرعت 5G.

در منطقه باقی بمانید با باتری 2 روزه

بیشتر از همیشه به فعالیت‌های سازنده اختصاص دهید با باتری 5,000 میلی‌آمپرساعت (معمولی) که تا 2 روز ماندگاری دارد و با شارژ سریع فوق‌العاده به سرعت شارژ می‌شود.

معایب و مزایای گلکسی A25

مزیت گوشی A25

  • حافظه رم و داخلی بالا،
  • دوربین سه گانه عالی،
  • صفحه نمایش AMOLED با کیفیت
  • باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ سریع و پشتیبانی از ۵G مطرح است
  • از نظر طراحی جذاب و اتصالات متنوع نیز برجسته است.
  • این گوشی همچنین با قیمت مقرون به صرفه عرضه می‌شود، که آن را به گزینه‌ای جذاب برای خریداران تبدیل می‌کند.

معایب گوشی A25

  • نبود مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
  • فقدان شارژ بی‌سیم
  • نبود محافظت گوریلا گلس برای صفحه نمایش
  •  عدم وجود سنسورهای خاص مانند سنسور دما یا بارومتر از جمله محدودیت‌های آن هستند. 

منبع : www.online-sciences.com

https://www.samsung.com/

خواندنی های مای‌تل

مشاهده بیشتر
نقد و بررسی ردمی نوت سیزده پرو Redmi Note 13 Pro 5G نقد و بررسی
3 دقیقه زمان مطالعه

نقد و بررسی ردمی نوت سیزده پرو Redmi Note 13 Pro 5G

شیائومی با بازی اعداد غریبه نیست و در سال 2024 از یک دوربین...

اخبار تکنولوژی
3 دقیقه زمان مطالعه

گوشی سامسونگ بهتره یا شیائومی؟

شیائومی یا سامسونگ، کدوم بهتره؟ اگه دارید برای سال 2024 دنبال گوشی اندرویدی...

کدام مدل‌های سامسونگ دارای تشخیص چهره هستند؟ اخبار تکنولوژی
3 دقیقه زمان مطالعه

کدام مدل‌های سامسونگ دارای تشخیص چهره هستند؟

گوشی‌های سامسونگ که دارای ویژگی تشخیص چهره هستند، امکان افزایش امنیت و راحتی...

نکات عکاسی حرفه‌ای در شب اخبار تکنولوژی
3 دقیقه زمان مطالعه

نکات عکاسی حرفه‌ای در شب

دوربین‌های تلفن در گذشته در شب بی‌استفاده بودند، اما بهترین دوربین‌های تلفن‌هایی که...

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.