نوآوری‌های گلکسی AI، قدرتمندترین S24 اولترا، انقلابی با اسمارت رینگ و فراتر از آن!

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه


در دنیای پیشرفته تکنولوژی، گلکسی AI سرآمد نوآوری‌ها است، و اکنون با افتخار S24 Ultra، قدرتمندترین پرچم‌دار خود را معرفی می‌کند. این دستگاه انقلابی، تجربه‌ای بی‌نظیر را با Smart Ring، یک ابزار هوشمند جانبی که امکانات جدیدی را در دسترس شما قرار می‌دهد، به ارمغان می‌آورد.

S24 Ultra با پردازنده‌ای بی‌مانند، نمایشگری شگفت‌انگیز و دوربینی که هر لحظه‌ای را به یادماندنی تبدیل می‌کند، قدرت و زیبایی را به تعالی می‌رساند. تجهیز شده با آخرین فناوری‌های گلکسی AI، این گوشی هوشمند، هوش، سرعت و کارایی را در سطحی کاملاً جدید تعریف می‌کند.

Smart Ring، نوآوری اختصاصی ما، یک قدم فراتر از انتظارات شما خواهد بود. با این اکسسوری متفاوت، کنترل دستگاه خود را به سطحی کاملاً جدید ببرید و از تجربه‌های تعاملی که پیش از این ندیده‌اید، لذت ببرید. با Smart Ring، دنیای اطراف شما به شیوه‌ای کاملاً جدید متحول خواهد شد.

گلکسی S24 Ultra، نه تنها یک گوشی هوشمند است، بلکه پنجره‌ای است به آینده‌ای که در آن فناوری و زندگی روزمره به طور ناگسستنی به هم پیوسته‌اند. تجربه‌ای فراتر از مرزهای تکنولوژی را با ما تجربه کنید و به جمع کاربران پیشرو در دنیای فناوری بپیوندید.

همچنین: تجربه دست اول از سری سامسونگ گلکسی S24: انتظار نداشتم این مدل مورد علاقه من باشد.

سال 2024، سامسونگ در حال روشن کردن موضوعات است، آخرین تلفن‌های گلکسی به طور کامل بر روی هوش مصنوعی تمرکز دارند، از نحوه متن‌نویسی کاربران روی آن‌ها گرفته تا برقراری تماس‌ها، گرفتن عکس‌ها و جستجو در وب. در مرکز تجربه موبایل جدید، یک مدل هوش مصنوعی تولیدی به نام مناسب Galaxy AI قرار دارد، که با همکاری Gemini گوگل ساخته شده است.

اگر رویداد Samsung Unpacked را از دست دادید، در اینجا خلاصه قطعی از همه چیزهایی که رونمایی شد آورده شده، از جمله اولین تلاش شرکت در بازار اسمارت رینگ. و تا انتها همراه باشید.

1. Galaxy AI

ستاره نمایش در رویداد Unpacked، بدون شک، Galaxy AI بود، مدل هوش مصنوعی جدید سامسونگ که هم بر روی دستگاه و هم بر پایه ابر عمل می‌کند.

تعبیه شده در هر مدل از سامسونگ گلکسی S24، Galaxy AI توانایی‌های تولیدی متعددی را به ارمغان می‌آورد، از جمله تشخیص زبان و ترجمه، ایجاد تصویر، و برنامه‌نویسی. این عملکردها توسط خانواده Gemini گوگل تامین می‌شوند، با Gemini Nano که ابزارهای مبتنی بر متن را فعال می‌کند و Gemini Pro برای وظایفی مانند ترجمه صوتی. فارغ از اینکه گوشی‌های جدید را برای چه کاری استفاده می‌کنید، احتمال زیادی وجود دارد که مدل AI به نحوی درگیر باشد.

همچنین: پنج ویژگی هوش مصنوعی که گوشی‌های گلکسی S24 سامسونگ را ارتقاء‌دهنده ارزش می‌دانند

در زیر خلاصه‌ای از جدیدترین (و بهترین) ویژگی‌های Galaxy AI آورده شده است:

در زیر برخی از جدیدترین و بهترین ویژگی‌های Galaxy AI آمده است:

جستجو با دایره زدن در گوگل: پیش از این، فشار طولانی دکمه خانه در اندروید، دستیار صوتی گوگل را فعال می‌کرد. در گلکسی S24، همان عمل یک پوشش صفحه نمایش را فعال می‌کند که می‌توانید با ضربه زدن یا دایره زدن روی یک شی، جستجوی مبتنی بر تصویر در گوگل انجام دهید. چون نتایج روی صفحه یا برنامه موجود شما نمایش داده می‌شوند، خروج از این رابط کاربری شما را به جایی که در ابتدا بودید بازمی‌گرداند.

ترجمه زنده: با اجرا روی دستگاه، شما می‌توانید ترجمه‌های زمان واقعی (و مشاهده ترجمه‌های متنی آنها) را هنگام تماس تلفنی بشنوید. گیرنده شما نیز شما را به زبان مورد نظر خود خواهد شنید.

کمک به ترانسکریپت: Galaxy AI می‌تواند یادداشت‌های صوتی و متن را در برنامه Samsung Notes ترجمه، ترجمه کند و خلاصه کند. برای پیشبرد کارها، می‌توانید تغییر دهید که چگونه خلاصه نمایش داده شود، چه به صورت گلوله‌ای یا نوشته شده در پاراگراف‌ها.

ویرایش تولیدی: مانند ویرایشگر جادویی گوگل، Galaxy AI به شما امکان می‌دهد تصاویر را با فشار طولانی (یا دایره زدن) موضوعات ویرایش کنید، انتقال دهید، تغییر اندازه دهید، یا آنها را از پس‌زمینه حذف کنید. همچنین می‌توانید تصاویر را با پر کردن تولیدی گسترش دهید، با اجرای Imagen 2 گوگل در پس‌زمینه.

کمک به چت: وقتی مطمئن نیستید چگونه یک پیام را به شکل مناسب بیان کنید، Galaxy AI می‌تواند جایگزین‌هایی در تنالیته‌های مختلف ارائه دهد، از جمله تن‌های غیررسمی و رسمی.

بر اساس اعلام سامسونگ، همه ویژگی‌های Galaxy AI، به جز آن‌هایی که مختص سخت‌افزار دوربین هستند، در سه مدل S24 در دسترس خواهند بود. (توجه دا

شته باشید که Galaxy AI جایگزین Bixby نمی‌شود.)

2. سامسونگ گلکسی S24 و S24 پلاس

سامسونگ این بار سه مدل گلکسی اس را منتشر می‌کند. در حالی که مدل‌های استاندارد و پلاس هرگز به اندازه Ultra جلب توجه نشده‌اند، اما امسال شرکت چندین ارتقاء ویژگی به این دو مدل اضافه کرده است که آن‌ها را به یک زوج دستگاه قابل اطمینان تبدیل می‌کند.

بطور کلی، این گوشی‌ها احساس نازک‌تر و سبک‌تری نسبت به مدل‌های قبلی را القا می‌کنند، با طراحی لبه‌های مسطح که با احترام به یادآور طراحی آیفون است. آن‌ها در رنگ‌های بنفش، زرد، خاکستری و مشکی عرضه می‌شوند، با ظرفیت ذخیره‌سازی تا ۵۱۲ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت حافظه RAM.

همچنین هر دو Galaxy S24 و S24 Plus اکنون دارای صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی متغیر هستند. این بدان معناست که صفحه‌نمایش‌ها بر اساس کار در دست، صفا‌بخشی خود را تنظیم می‌کنند؛ یک نرخ تازه‌سازی کمتر برای زمانی که شما به تصاویر استاتیک نگاه می‌کنید و یک نرخ تازه‌سازی بیشتر برای فعالیت‌های پویا مانند بازی. آن‌ها همچنین روشن‌تر از همیشه با ۲,۶۰۰ نیت هستند – که این ارزیابی به مراتب بیشتر از امتیاز ۲,۰۰۰ نیت آیفون ۱۵ است.

همچنین: گلکسی جدید سامسونگ S24 به یک روش بسیار معنادار آیفون ۱۵ پرو غلبه می‌کند

بهره‌مندی‌های بهره‌وری از صفحه‌های نمایش LTPO جدید باید با باتری‌های بزرگتر ۴,۰۰۰mAh و ۴,۹۰۰mAh، که هر کدام ۱۰۰mAh بیشتر از مدل‌های سال گذشته هستند، همکاری کنند، اگرچه شارژ کردن برای مدل‌های استاندارد و پلاس هنوز هم به ترتیب به ۲۵W و ۴۵W محدود است. همچنین همچنان پشتیبانی از شارژ بی‌سیم Qi2 وجود ندارد.

در مرکز این دستگاه‌ها، چیپست Snapdragon 8 Gen 3 جدید Qualcomm قرار دارد که باعث بهبود عملکرد گرافیکی و محاسبات هوش مصنوعی می‌شود. در مدل پلاس، RAM بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد (۱۲GB به جای ۸GB)، اگرچه ارزش آن چه است.

در مورد دوربین‌ها، سامسونگ می‌گوید که خطوط جدید Galaxy S24 را با سنسورهای پیکسل بزرگتر و استوانه‌های نوری اپتیکی ۲ برابر پهن‌تر پر کرده است. انتظار داشته باشید که در محیط‌های کم نور، عکس‌ها و ویدیوهای واضح‌تر و کمتر لرزان باشند و در کل تولید رنگ بهتری داشته باشند.

قیمت گلکسی S24 و S24 پلاس به ترتیب از ۷۹۹ دلار و ۹۹۹ دلار شروع می‌شود. این مقدار با قیمت پرس و جوی سال گذشته یکسان است، که خوب است که می‌بینیم، به شرط اینکه بهبودها – هم در سخت‌افزار و هم در نرم‌افزار – در کل دستگاه موجود باشند. علاوه بر این، سامسونگ اکنون تا هفت سال بروزرسانی سیستم عامل برای تمام مدل‌های Galaxy S24 را قدم می‌زند، که با تعهد گوگل برای دستگاه‌های خود همخوانی دارد.

3. سامسونگ گلکسی S24 الترا

مدل برتر سامسونگ گلکسی S24 Ultra چندین ارتقاء ویژگی دارد، شامل یک چهارچوب تیتانیوم جدید و نمایشگر Corning Gorilla Glass Armor – هر دوی آن‌ها این گوشی را سخت‌ترین گوشی سامسونگ تاکنون می‌کنند.

گلکسی S24 Ultra هنوز هم دارای یک صفحه نمایش AMOLED 6.8 اینچ با تکنولوژی LTPO است، به همراه یک S Pen داخلی که وقتی از ابزار Circle to Search Galaxy AI استفاده می‌کنید، به درد می‌خورد. آه، و گوشی هنوز هم مربع‌تر از همیشه است – چیز خوبی برای کسانی که واقعاً می‌خواهند احساس کنند که پول خود را ارزش داده‌اند و یک کابوس برای افرادی با دست‌های کوچکتر.

به لطف سامسونگ، نسبت صفحه نمایش به بدنه در Ultra اکنون کمی بیشتر است – چیزی خوب – با بارزتر شدن حاشیه‌ها و یک نمایشگر فشرده‌تر (نسبت به شیشه‌های منحنی مدل‌های قبلی). با صاف کردن لبه‌ها، تجربه نوشتن و مشاهده گلکسی S24 Ultra باید بهتر از پیش باشد.

همچنین: سامسونگ به تازگی به کاربران گلکسی S24 پیش‌بینی جسورانه‌ترین ویژگی خود را ارائه کرد.

در زمینه دوربین، سامسونگ مدل Ultra را با چهار حسگر در پشت گوشی تجهیز کرده است، شامل یک لنز اصلی 200 مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکی 3 برابر، یک لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو جدید با زوم اپتیکی 5 برابر و سنسور 50 مگاپیکسلی. مانند مدل‌های پایه، مدل Ultra هم پیکسل‌های 60٪ بزرگتری دارد که برای گرفتن نور بهتر استفاده می‌شوند. احتمالاً تفاوت را در عکاسی در شرایط نور کم بیشتر احساس خواهید کرد، زمانی که دوربین گوشی نیاز به بازتولید جزئیات به بهترین شکل ممکن دارد.

در نهایت، گلکسی S24 Ultra دارای یک سیستم خنک‌کننده بهبود یافته است، با یک محفظه بخار که شرکت ادعا می‌کند بیش از ۹۳٪ بزرگتر از مدل قبلی است. بازیکنان، به ویژه کسانی که می‌خواهند از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 برای گرافیک‌های با پی‌پی‌تری انعکاسی استفاده کنند، احتمالاً بیشترین توجه را به پراکنش حرارت پیشرفته متوجه می‌شوند.

سامسونگ گلکسی S24 Ultra را با قیمت شروعی ۱,۲۹۹ دلار عرضه می‌کند، که ۱۰۰ دلار از قیمت سال گذشته بیشتر است. این قیمت شامل ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۱۲ گیگابایت RAM و انتخاب شما از رنگ‌های مشکی، زرد، بنفش و خاکستری است.

4. حلقه هوشمند سامسونگ

اخیراً ثبت علامت تجاری‌ها و بررسی دقیقی که توسط 9to5Google از APK برنامه Galaxy Wearable سامسونگ انجام شده بود، نشان می‌داد که این شرکت در حال کار بر روی یک حلقه هوشمند است. و برای تعجب همه، شرکت در دقایق اخر رویداد Unpacked دقیقاً این ردیاب سلامتی را به چشمان مخاطبان معرفی کرد.

همچنین: نگاهی نخستین به Galaxy Ring سامسونگ: ویژگی‌ها، قیمت، دسترسی‌پذیری و موارد دیگر

اگرچه درباره قابلیت‌های حلقه کمی اطلاعات به اشتراک گذاشته شده است، اما این محصول وارد بازاری می‌شود که توسط حلقه محبوب Oura اغلب اشغال شده است. اگر سامسونگ می‌خواهد نقش تخریب‌گر را ایفا کند، باید یک حلقه هوشمند ارائه دهد که ۱) اصول اساسی را مانند ردیابی ضربان قلب، سلامت خواب، دما و فعالیت‌های ورزشی کارا انجام دهد و ۲) ویژگی‌های منحصر به فردی را ارائه دهد تا هم کاربران سامسونگ و هم کاربران غیرسامسونگ را وادار به تغییر کند.

آنچه در رویداد Unpacked 2024 اعلام نشد:

هدست Samsung XR

کمتر از یک سال پیش، سامسونگ در رویداد Unpacked اعلام کرد که به همراه کوالکام و گوگل، قصد دارد یک هدست XR پریمیوم را ایجاد کند. در آن زمان، ویژن پرو اپل فقط یک شایعه بود. اما این هفته، در حالی که اپل شروع به پیش‌فروش هدست ۳,۵۰۰ دلاری خود می‌کند، هنوز هیچ علامتی از آنچه که سه رقیب بزرگ فناوری با هم ایجاد کرده‌اند، مشخص نشده است.

همچنین: من یک نمایش نادر از هدست XR جدید سونی را در نمایشگاه CES ۲۰۲۴ تجربه کردم و این چیزهایی است که یاد گرفتم.

به نظر می‌رسید که Unpacked بهترین زمان و مکان برای اعلام یک هدست XR جدید برای سامسونگ با حضور مخاطبین علاقمند به فناوری، تحلیلگران و اعضای رسانه‌ها باشد، با یک دسته‌بندی نسبتاً کوتاه از محصولات جدید (فقط گوشی‌ها؛ بدون دستگاه‌های قابل پوشش، تبلت‌ها یا لپ تاپ‌ها)، اما این اتفاق نیافتاد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.