بهترین گوشی هوشمند برای عکاسی در سال 1403 چیست؟

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

بهترین دوربین‌های گوشی‌ها عکس و فیلم می‌گیرند که با دوربین‌های سنتی رقابت می‌کنند – اینها برترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند هستند.

داشتن یک تلفن دوربین عالی برای گرفتن عکس های شگفت انگیز در هر کجا که هستید، هر زمان که بخواهید ضروری است. از این گذشته، همه نمی توانند همیشه یک DSLR بزرگ را به همراه داشته باشند. در اینجا در Digital Camera World، ما یک تلفن دوربین خوب را دوست داریم زیرا آنها به سادگی راحت هستند و با پیشرفت فناوری، بهترین تلفن های دوربین دار دارای حسگرهای تصویر قدرتمند، ویژگی های باورنکردنی، و توانایی پردازش و ویرایش تصاویر با لمس یک دکمه.

با وجود این همه فناوری، تصمیم گیری در مورد بهترین تلفن برای شما می تواند سخت باشد. اینجاست که وارد می‌شویم. ما همه این تلفن‌های دوربین را دست اول آزمایش کرده‌ایم، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که می‌دانیم کدام یک واقعا بهترین عکس‌ها را می‌گیرند. و از آنجایی که ما عکاس هستیم، واقعاً می دانیم که چگونه یک عکس خوب را از یک عکس بد تشخیص دهیم.

اگر می‌خواهید به درستی وارد آن شوید، انتخاب کلی مورد علاقه ما برای عکس و ویدیو، آیفون 15 پرو مکس اپل با کیفیت خیره‌کننده و سهولت استفاده است. اگر از علاقه مندان پرشور اندروید هستید، پس گوگل پیکسل 8 پرو مقرون به صرفه تر، راه حلی است که ما عاشق عکاسی و ویرایش هوش مصنوعی آن هستیم.

فرقی نمی‌کند به دنبال یک گوشی با دوربین رده بالا هستید که به شما کمک کند محتوای رسانه‌های اجتماعی عالی را ثبت کنید، یا صرفاً به دنبال یک گوشی روزمره هستید که عکس‌های زیبای خانوادگی را ثبت کند، در اینجا بهترین تلفن‌های دوربین‌دار موجود در حال حاضر وجود دارد. ..

1. اپل آیفون 15 پرو مکس

بهترین انتخاب من برای کسانی که به دنبال بهترین گوشی برای عکس و فیلم هستند، آیفون 15 پرو مکس است. Pixel 8 Pro با قرار گرفتن در بالاترین نقطه، Pro Max آن را با ویدیوی برتر جلوه می دهد. برای عکس‌ها، تصاویر 48 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 5 برابری را نیز ارائه می‌کند.

2. گوگل پیکسل 8 پرو

Pixel 8 Pro به سادگی بهترین تجربه دوربین برای عکاسی عکس است که می توانید با استفاده از تلفن داشته باشید. Pixel 8 Pro با عکاسی محاسباتی عالی و هوشمندهای ویرایش هوش مصنوعی فقط سرگرم کننده است و همه آنها با قیمتی بسیار پایین تر از رقیب اپل خود هستند.

3. سامسونگ گلکسی s24 اولترا

طرفداران سامسونگ بیشتر از این نگاه نمی کنند – Samsung Galaxy S24 Ultra یک گوشی زیبا است که از دوربین 200 مگاپیکسلی چشمگیر نیز بهره می برد که در واقع می توانید از هر پیکسل (در صورت داشتن فضای ذخیره سازی) برای جزئیات شگفت انگیز دوربین تلفن استفاده کنید.

4. گوگل پیکسل 7a

اگر به دنبال یک تصویرساز عالی با قیمت شگفت‌انگیز هستید، Google Pixel 7a بهترین انتخاب من برای عکاسی با گوشی مقرون به صرفه است.

5. اپل آیفون 15

آیفون 15 ممکن است گوشی با مشخصات بالا در این لیست نباشد، اما بهترین عکسبرداری برای عکاسان معمولی تلفن های روزمره است که همه چیز اپل را دوست دارند.

6. سامسونگ گلکسی z فولد 5

گوشی‌های فولد سامسونگ از قدرتی به قوت خود می‌روند و Fold 5 بهترین است. کیفیت تصویر فوق‌العاده و تجربه کلی گوشی تاشو بهتر از Pixel Fold دارد، اگرچه نمی‌تواند کاملاً با قدرت دوربین گوگل برابری کند.

بهترین دوربین گوشی در سال 1403

1. اپل آیفون 15 پرو مکس

مشخصات فنی
تاریخ عرضه: سپتامبر 2023
دوربین های عقب: 48 مگاپیکسل اصلی، 12 مگاپیکسل فوق عریض، 12 مگاپیکسل 5x تله فوتو
دوربین جلو: 12 مگاپیکسل: بله
وزن: 221 گرم
ابعاد: 159.9 x 76.7 x 8.25 میلی متر
حافظه ذخیره سازی: 212 گیگابایت، 1 گیگابایت

دلایل خرید

+ عملکرد دوربین عالی
+عکس‌های RAW با جزئیات بارگذاری می‌شوند
+طراحی درجه یک IP68
+ داخلی قدرتمند

دلایلی برای اجتناب

-بدون اسلات سیم کارت برای مشتریان آمریکایی
-دوربین تله فوتو در کلاس پیشرو نیست
-خیلی گرونه

آیفون 15 پرو مکس یک نیروگاه جدی و قابل خرید است. بله، ضخیم است، اما ردپای نسبتا جمع و جور و دوربین و ترکیب قدرت زیاد آن را به گزینه ای فریبنده، به ویژه برای عکاسان تبدیل کرده است.

در حالی که حیف است که هیچ حالت حرفه ای برای عکاسی دستی وجود نداشته باشد، عکس های 48 مگاپیکسلی RAW 15 Pro نتایج عالی را ثبت می کنند. پردازش عکس حالت خودکار نیز یکی از بهترین‌هایی است که در گوشی دیده‌ام. علاوه بر این، آیفون پرو مکس اکنون یک دوربین تله فوتو جدید 5 برابری ارائه می‌کند که با کیفیت بالاتری به بالاترین حد ممکن رسیده است و تاری طبیعی حتی زیباتری را در پرتره‌ها ارائه می‌دهد.

طیف آیفون 15 همچنین با استفاده از درگاه USB-C، عملکرد و راحتی فوق‌العاده‌ای را اضافه کرده است و آن را با نمایشگرها و لوازم جانبی دوربین سازگارتر می‌کند.

بنابراین، در حالی که آیفون 15 پرو جدید بسیار گران است، یک گوشی قدرتمند با دوربین درخشان، قدرتمند است و یک روز کامل دوام می آورد. اگر از طرفداران اپل هستید که گوشی های جمع و جورتر را دوست دارید، آیفون 15 پرو کوچکتر بی دردسر است، اما با دوربین اپتیکال 3 برابری بسیار چشمگیر مواجه خواهید شد. اما اگر گوشی های بزرگ و بهترین تجربه عکاسی را دوست دارید، Pro Max بهترین انتخاب ما است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی

2. گوگل پیکسل 8 پرو

مشخصات فنی
تاریخ انتشار: اکتبر 2023 دوربین‌های عقب: 50 مگاپیکسل اصلی، 48 مگاپیکسل فوق عریض، تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر دوربین جلو: 10.8 مگاپیکسل: بله وزن: 7.4 اونس (211 گرم) ابعاد: 6.4 x 3 x 1 x 1 میلی‌متر ، 256 گیگابایت

دلایل خرید
+دوربین قابل اعتماد با حالت حرفه ای جدید
+ عملکرد صاف و رابط کاربری تمیز
+صفحه نمایش و ظاهر ممتاز
+ نکات برجسته منحصر به فرد Google Android

دلایلی برای اجتناب
– گران تر از Pixel 7 Pro
-128 گیگابایت حافظه اولیه نسبت به قیمت بسیار کم است
-گاهی اوقات گرم تا گرم می شود
-پردازش سایه های عجیب در صحنه های خاص

Pixel 8 Pro به سادگی بهترین دوربینی است که می توانید با قیمت آن برای عکاسی بخرید، به همین سادگی است. کف را با آیفون 15 پرو با قیمت مشابه پاک می کند و در چند قسمت کلیدی نیز در هنگام عکسبرداری از آیفون 15 پرو مکس بسیار گرانتر می گذرد.

Pixel 8 Pro یک عکس RAW جدید اضافه می‌کند که به شما امکان می‌دهد از حسگر 50 مگاپیکسلی بهره ببرید، و همچنین یک حالت کنترل حرفه‌ای جدید که به شما کنترل دستی بر ظاهر تصاویرتان می‌دهد. ترکیب دوربین هنوز هم از نظر عکاسی نقطه‌ای و عکاسی بسیار خوب است، با یک لنز جدید واید با مگاپیکسل بالاتر و یکی از بهترین تله‌فوتوهای موجود در بازار. با این حال، اگرچه ویدیو نیز گام بزرگی نسبت به پیکسل 7 پرو برداشته است، اما هنوز نمی تواند کاملاً با آیفون 15 پرو مکس رقابت کند.

با طراحی شیک، صفحه نمایش قدرتمند، و آینده نگری عالی با پشتیبانی مداوم نرم افزاری تا 7 سال، شما در اینجا پول زیادی به دست می آورید. بنابراین، حتی اگر این گوشی در زمان ما چندین مشکل کوچک داشت – به عنوان یک بسته، برای دستیابی به یک گوشی پرچمدار با ارزش بهتر از Pixel 8 Pro سخت خواهید بود.

3. سامسونگ گلکسی s24 اولترا

مشخصات فنی

دوربین‌های عقب: 200 مگاپیکسل اصلی، 12 مگاپیکسل اولتراواید، 10 مگاپیکسل تله فوتو (زوم 3 برابر)، 50 مگاپیکسل تله فوتو (زوم 5 برابر) دوربین جلو: 12 مگاپیکسل ابعاد: 162.3 x 79.0 x 8.6 میلی‌متر حافظه: 256 گیگابایت، 512 گیگابایت،

دلایل خرید

سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی
برنامه ضبط +50 مگاپیکسلی RAW
+جدیدترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون برای گلکسی
+صفحه نمایش بزرگ زیبا با S Pen

دلایلی برای اجتناب

-تاکید بیش از حد بر اکوسیستم گسترده‌تر کهکشان
-یک رابط کاربری هنوز به نظر می رسد که کارهایی را که گوگل قبلاً انجام داده است مجدداً تکرار می کند

Samsung Galaxy S24 Ultra تجربه لذت بخشی را ارائه می دهد و خود را به عنوان یکی از کامل ترین و کامل ترین تلفن های اندرویدی موجود در حال حاضر معرفی می کند. برای دارندگان فعلی S23 Ultra، به‌روزرسانی‌های افزایشی ممکن است افزایش قیمت را توجیه نکند، اما برای کسانی که از مدل‌های قدیمی‌تر ارتقا می‌یابند، رضایت عملا تضمین شده است.

در حالی که من شخصاً تمایل به تغییرات قابل توجهی در سیستم دوربین نسبت به S23، مانند سنسور اصلی بزرگ مانند رقبای چینی داشتم. سامسونگ رویکردی شبیه به اپل را انتخاب کرده است – طراحی آشنا و محبوب را اصلاح کرده و به کمال نزدیک‌تر شده است.

علیرغم نیاز بیشتر به نوآوری سخت افزاری، نتایج نرم افزار دوربین یک پله بالاتر از مدل سال گذشته است. S24 Ultra به طور مداوم عکس‌ها و فیلم‌های چشمگیر ارائه می‌کند، عملکرد سریعی دارد، صفحه‌نمایش درجه یک دارد و حس ممتازی را القا می‌کند. جایی که S24 واقعاً برای عکاسان جالب است، گنجاندن ابزارهای سرگرم‌کننده و کاربردی هوش مصنوعی است که تصحیح عکس‌ها را بسیار آسان‌تر می‌کند.

Samsung Galaxy S24 Ultra یک گوشی قدرتمند است – و راهی عالی برای شروع چرخه جدید 2024.

4. گوگل پیکسل 7a

مشخصات فنی
تاریخ انتشار: مه 2023 دوربین‌های عقب: 64 مگاپیکسل عرض، 12 مگاپیکسل فوق عریض دوربین جلو: 10.8 مگاپیکسل: بله وزن: 193.5 گرم (6.84 اونس) ابعاد: 152 x 72.9 x 9 میلی‌متر (5.98 x 2.81 x 2.85 اینچ) حافظه 8 گیگابایت.

دلایل خرید

+طراحی بازیگوش و درجه یک
+ بهترین عملکرد در کلاس
+نرم افزار قدرتمند دوربین
+مقاوم در برابر آب

دلایلی برای اجتناب

صفحه نمایش 60 هرتز قابل رقابت نیست
-سخت افزار دوربین قدیمی
-بدون شارژ بی سیم
-عمر باتری می تواند بهتر باشد.

یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های ارزان قیمت کنونی، اگر بهترین نباشد، گوگل پیکسل 7a کیفیت عکس مشابهی با پرچمدار بسیار گران‌تر خود یعنی Google Pixel 7 Pro ارائه می‌دهد.

با این حال، با هزینه متوسط، مشخص است که گوگل کجا به خطر افتاده است. Pixel 7a دارای صفحه نمایش با نرخ تازه سازی کمتر نسبت به رقبا، دوربین کمتر و بدون شارژ بی سیم است. با این حال، گوگل معمولاً بهترین قدرت را در کلاس خود ارائه نمی‌کند، در عوض روی هوشمندی تمرکز می‌کند و این کاری است که با پیکسل 7a انجام می‌دهد. این دستگاه دارای یک تراشه قدرتمند Google Tensor با ویژگی های درجه یک مانند اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و قدرت ویرایش عکس با هوش مصنوعی است.

با وجود سخت افزار کمی ضعیف، 7a به لطف نرم افزار هوشمند گوگل یک تلفن دوربین قدرتمند است، از طراحی بازیگوش لذت می برد و هزینه های زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.

5. اپل آیفون 15

مشخصات فنی

تاریخ انتشار: سپتامبر 2023 دوربین های عقب: 48 مگاپیکسل عرض، 12 مگاپیکسل فوق عریض دوربین جلو: 12 مگاپیکسل: بله وزن: 171 گرم ابعاد: 147.6 x 71.6 x 7.8 میلی متر حافظه: 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت

دلایل خرید

سطح زوم «اپتیکال» 3 برابر
+اکوسیستم اپل و iOS به سادگی فوق العاده هستند
+صفحه نمایش روشن، با سنسورهای مبدل به جزیره پویا

دلایلی برای اجتناب

-نه یک قدم بزرگ تا iPhone Pro در قیمت
-رنگ‌های پاستلی به سلیقه همه نخواهد بود
-رابط USB-C ممکن است لوازم جانبی موجود را منسوخ کند.

از نقطه نظر عکاسی، آیفون 15 یک کیت عالی است، مخصوصاً اگر بخواهید فقط عکس‌های زیبا را از طریق رسانه‌های اجتماعی نشان دهید، عکاسی کنید و بدون انجام پس‌پردازش زیاد به اشتراک بگذارید.

با این حال، عکاس جدی‌تر توانایی عکاسی با فرمت RAW را از دست می‌دهد تا بتواند از تنظیم دقیق ظاهر تصاویر خود در تاریک‌خانه دیجیتالی مانند Adobe Camera Raw لذت ببرد.

تصاویر روی صفحه نمایش Super Retina XDR آیفون 15 عالی به نظر می رسند، اما اگر می خواهید آثار نویز را کشف و حذف کنید یا یک پرتره را به طور موثرتر روتوش کنید، ممکن است لازم باشد آنها را در یک صفحه نمایش بزرگتر مشاهده کنید. در این مثال، ممکن است به جای حقه‌بازی آیفون 15، برای آیفون 15 پلاس، که دارای دوربین اپتیکال 3x واقعی است، هزینه اضافی بپردازید.

ویدیوی آیفون 15 به ویژه می درخشد و فیلم های دستی فوق العاده نرمی تولید می کند که نیاز به تثبیت آن در یک برنامه ویرایش غیر خطی را کاهش می دهد، اما فیلمسازان جدی ممکن است گزینه فیلمبرداری با HDR Dolby Vision را نیز بخواهند که آنها را به سمتی سوق می دهد. آیفون 15 پرو یا پرو مکس.

بیشتر بخوانید: خرید گوشی ارزان سامسونگ

 

6. سامسونگ گلکسی z فولد 5

مشخصات فنی
تاریخ عرضه: جولای 2023 دوربین‌های عقب: 50 مگاپیکسل (عرض)، (تله‌فوتو 3x)، 12 مگاپیکسل (اولتراواید) دوربین جلو: 10 مگاپیکسل، 4 مگاپیکسل: بله وزن: 253 گرم ابعاد: باز شده: 154.9 x 129.9 x 129.9 x 6.1 میلی‌متر . میلی متر حافظه: 256 گیگابایت/512 گیگابایت/1 ترابایت

دلایل خرید
+ قدرتمند و غنی از ویژگی ها
+ Expert RAW سازگار است
پشتیبانی از قلم +S
+مقاوم در برابر آب

دلایلی برای اجتناب
– قلم S گنجانده نشده است
-صفحه نمایش روی اثر انگشت می‌چسبد

سامسونگ قیمت های خود را برای سال 2023 در مقایسه با فولد 4 قبلی افزایش داد و مستقیماً با قیمت درخواستی پیکسل فولد مطابقت داشت. اما دارندگان Galaxy Z Fold 4 که بهترین قسمت 2000 دلاری را برای Galaxy Z Fold 3 یا Z Fold 4 کاهش داده اند، نباید به Z Fold 5 نگاه کنند و احساس کنند که هیچ ویژگی قاتل را از دست داده اند، اما این مانع از آن نمی شود. گوشی جدید از یک نیروگاه

اما در حالی که Z Fold 5 بسیار شبیه به Z Fold 4 است، هنوز هم یکی از مجهزترین گوشی های تاشو موجود است، با پشتیبانی از قلم S و رابط بهینه شده تاشو که به درخشش آن کمک می کند، در حالی که دوربین مناسب را به جلو می برد. سیستم سلف خود

اگر قبلاً روی اکوسیستم سامسونگ سرمایه گذاری کرده اید، این گوشی کاملاً با سایر دستگاه های سامسونگ شما همخوانی دارد.

7. سامسونگ گلکسی z فیلیپ 5 

مشخصات فنی
تاریخ عرضه: جولای 2023 دوربین‌های عقب: 12 مگاپیکسل (عریض)، 12 مگاپیکسل (فوق عریض) دوربین جلو: 10 مگاپیکسل: بله وزن: 187 گرم ابعاد: باز: 165.1 x 71.9 x 6.9 میلی‌متر تا شده: 85.1 x 175 x 171 میلی‌متر.

دلایل خرید
+صفحه نمایش پوششی بزرگتر
+دوربین های بهتر
+ لولا بهبود یافته

دلایلی برای اجتناب
– بریدگی کناری روی صفحه نمایش

بریدگی جانبی عجیب سامسونگ در Z Flip 5 ممکن است به خوبی صفحه نمایش RAZR 40 Ultra موتورولا به نظر نرسد، اما اگر فضایی را برای سخت افزار دوربین بهتر باز کند، ما برای آن آماده ایم. این واقعیت که Z Flip 5 عملکرد صفحه نمایش پوششی را برای اجرای برنامه های شخص ثالث ارتقا می دهد، قدرت خط تولید را افزایش می دهد و شکاف لولای صدف های قدیمی سامسونگ را کاهش می دهد، همه به این معنی است که این Z Flip هیجان انگیزترین Z Flip از زمان اولین عرضه در سال 2021 است.

عکاسان مشتاقی که خواهان بازتولید رنگ طبیعی و حداکثر ضربه هستند، بهتر از هر گوشی تاشوی معمولی هستند – Z Flip 5 این واقعیت را تغییر نمی‌دهد. اما اگر به طور خاص یک گوشی تاشو می‌خواهید، Flip 5 یک فریاد خوب است و بدون رقابت زیاد، یکی از بهترین‌های موجود در غرب برای عکاسی است و مقاومت در برابر آب IPX8، ساختار مستحکم و صفحه‌نمایش کاور بزرگ آن را دور می‌زند. خوب تجربه کن

8. گوگل پیکسل فولد 8

مشخصات فنی
تاریخ عرضه: ژوئن 2023 دوربین‌های عقب: 48 مگاپیکسل (عریض)، 10.8 مگاپیکسل (تله فوتو 3x)، 10.8 مگاپیکسل (اولتراواید) دوربین جلو: 8 مگاپیکسل (داخلی)، 9.5 مگاپیکسل (کاور) OIS: بله وزن: 283 گرم ابعاد: 7.7 x15 باز شده x 5.8 میلی‌متر تاشده: 139.7 x 79.5 x 12.1 میلی‌متر فضای ذخیره‌سازی: 256/512 گیگابایت

دلایل خرید
+ اندازه صفحه روی جلد راحت
+سیستم دوربین نسبتا قوی
+ عملکرد صاف و رابط تمیز
+IPX8 مقاوم در برابر آب

دلایلی برای اجتناب
-با وظایف سخت اجرا می شود
-کاملا صاف باز نمی شود
بدون پشتیبانی از دوربین دستی بومی
-خیلی گرونه

از یک طرف، Pixel Fold یک دستگاه بسیار نسل اول است. کاملاً صاف باز نمی‌شود، و تعداد زیادی از برنامه‌های رایج اندرویدی وجود دارند که در آن ظاهری عالی ندارند – یا هر تلفن تاشوی بازشده (یا تبلت اندرویدی، برای آن موضوع).

اما به نفع Pixel Fold، این یک لولای تاشو با رتبه IPX8 با لولای بسیار محکم است – بنابراین دوام همان جایی است که باید باشد، حداقل روی کاغذ. دوربین‌های آن نیز از عملکرد پیکسل بهره می‌برند، بنابراین اگرچه سخت‌افزار آن بهترین در کلاس نیست، عکس‌های آن به‌طور مداوم متعادل هستند. نکته قابل توجه این است که دوربین پریسکوپ پیکسل فولد یک پیروزی خوش‌آمد نسبت به رقیب اصلی آن، Galaxy Z Fold 5 است و حالت‌های عکاسی آن بسیار کاربرپسند است.

9. Sony Xperia 1 V

مشخصات فنی
تاریخ انتشار: می 2023 دوربین عقب: 48 مگاپیکسل (24 میلی متر f/1.9) + 12 مگاپیکسل (85 میلی متر f/2.3، 105 میلی متر f/2.8) + 12 مگاپیکسل (16 میلی متر f/2.2) دوربین جلو: 8 مگاپیکسل (f/2) دیافراگم دوربین عقب: f/ 1.9 + f/2.3 + f/2.2 ابعاد: 165 x 71 x 8.3 میلی‌متر فضای ذخیره‌سازی: 1256 گیگابایت

دلایل خرید
+ ویژگی های ویدیویی حرفه ای عالی
+صفحه نمایش خیره کننده
+قدرت زیاد
+ ذخیره سازی کارت microSD

دلایلی برای اجتناب
– فاقد قدرت زوم برخی از رقبا
-گران
زوم ضعیف تر از رقابت

Sony Xperia 1 V تنها انتخاب برای حرفه ای های ویدیو و علاقه مندان به سینما است که می خواهند فیلمبرداری دستی را با گوشی هوشمند خود دریافت کنند. این دوربین می‌تواند فیلمبرداری تا 21:9 را برای فیلمبرداری به سبک سینما انجام دهد، کنترل دستی کامل را ارائه می‌دهد و دارای نمایه رنگی صاف و زیبا است که برای پردازش پس از پردازش در Premiere Pro یا Da Vinci Resolve عالی است.

خوشبختانه، تقریباً همه چیزهای دیگر در مورد این گوشی نیز عالی هستند، با صفحه نمایش خیره کننده 21:9، 4K HDR، رابط کاربری تمیز و چیپست قدرتمند که قدرت زیادی را در زیر کاپوت تضمین می کند. طرفداران عکاسی سونی همچنین از تمام عناصر آلفا که به رابط کاربری دوربین Xperia راه یافته اند، قدردانی خواهند کرد.

اگر می خواهید بهترین تجربه سینما را، هم از نظر تولید محتوا و هم از نظر مصرف، تجربه کنید، Xperia 1 V همان است.

10. OnePlus 11 Pro 5G

مشخصات فنی
تاریخ انتشار: فوریه 2023 دوربین عقب: دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، تله فوتو 32 مگاپیکسل، دوربین جلویی فوق عریض 48 مگاپیکسلی (f/2.2)

دلایل خرید
+ پردازش عکس عالی
+ آخرین قدرت کوالکام
+ کیفیت صفحه نمایش عالی
+ شارژ سریع و باتری عالی

دلایلی برای اجتناب
-بدون شارژ بی سیم
-دسترسی ضعیف تله فوتو
آهنربای اثر انگشت (نسخه سبز)

اگر بتوانم از یک کلمه برای توصیف OnePlus 11 5G استفاده کنم، “متعادل” خواهد بود. این گوشی قیمت بسیار منصفانه‌ای را با مجموعه‌ای از ویژگی‌های غنی و یک سیستم دوربین قدرتمند متعادل می‌کند و مهمتر از همه – هیچ پرچم قرمز واقعی را نشان نمی‌دهد.

OnePlus با بازگشت به ریشه های خود، تلفنی ایجاد کرده است که نیازی به رقابت بر روی هر ویژگی ندارد. قیمت آن نسبت به آیفون 14 پرو و گلکسی اس 23 اولترا بسیار گران‌قیمت‌تر است، بنابراین محدوده زوم آن قابل کاهش است و عدم شارژ بی‌سیم مشکلی نیست.

در بخش‌های اصلی، باید گوشی هوشمندتان عالی باشد – طراحی، صفحه نمایش، دوربین اصلی، عملکرد و عمر باتری – OnePlus کاملاً آن را ثابت می‌کند. بنابراین، در حالی که در گذشته، ما در OnePlus فروخته نمی شدیم که جذب Oppo می شد، اگر این گوشی موردی باشد، آینده دوباره برای این نوپا که زمانی پر زرق و برق بود، روشن است.

اول از همه، باید انتخاب کنید که گوشی اندرویدی یا اپل را ترجیح می دهید.

این بستگی به میزان اعتماد شما در حال حاضر به خدمات اپل مانند iMessage، iCloud یا حتی برنامه Notes دارد. اگر نمی‌توانید آن‌ها را رها کنید، بهتر است به آیفون بچسبید، و اینکه کدام یک را می‌گیرید بستگی به این دارد که یک گوشی بزرگ یا متوسط می‌خواهید، چقدر به دوربین‌های پیشرفته نیاز دارید و چقدر می‌خواهید. حاضر به خرج هستند. ما به همه دوربین‌های اپل امتیاز بسیار بالایی می‌دهیم، از آیفون 15 پرو مکس در بالا تا مدل مقرون به صرفه‌تر آیفون 15.

اگر از خدمات اپل استفاده نمی کنید (یا می توانید بدون آنها زندگی کنید)، بهتر است نگاهی به یک تلفن اندرویدی بیندازید. انتخاب های شما در اینجا بسیار گسترده است و شامل دستگاه های جدیدی مانند تلفن های تاشو می شود. دو گوشی اندرویدی برتر برای عکاسی در حال حاضر Google Pixel 8 Pro و Samsung Galaxy S23 Ultra هستند. گوگل خدمات بیشتری مانند Google Photos و دوربین شگفت‌انگیز Google Pixel را به صورت استاندارد شامل می‌شود. سامسونگ همچنین مجموعه ای از برنامه های سامسونگ خود را دارد که همان اهداف را به سبک خاص خود انجام می دهند. بنابراین گوشی و برنامه‌هایی را انتخاب کنید که طراحی آنها بیشتر برای شما جذاب است.

بهترین دوربین گوشی چیست؟

اگر به دنبال بهترین تلفن دوربین دار هستید که بهترین قیمت و عملکرد موجود در بازار را ارائه دهد، هیچ بحثی با Google Pixel 8 Pro وجود ندارد، اما ما می دانیم که همه طرفدار اندروید نیستند، بنابراین اگر عاشق دستگاه های اپل هستید، من اپل آیفون 15 پرو مکس را پیشنهاد می کنیم.

اپل iOS یا اندروید کدام بهتر است؟

خب، این سوالی است که ظاهرا برای همیشه مورد بحث بوده و خواهد بود. حقیقت این است که هر دو سیستم عامل فوق‌العاده‌ای هستند که تقریباً همه عملکردهای یکسانی را ارائه می‌کنند، فقط به روش‌های کمی متفاوت، و هر دو دارای همه برنامه‌های اصلی هستند که احتمالاً استفاده می‌کنید. هیچ سیستم‌عامل بهتری وجود ندارد، سیستم‌عاملی که می‌توانید انتخاب کنید، فقط سیستمی است که از استفاده روزانه بیشتر از آن لذت می‌برید.

ما به عنوان یک وب سایت عکاسی به کیفیت عکس و فیلم دوربین گوشی ها توجه ویژه ای داریم. ما رزولوشن، نویز و بازتاب رنگ را بر اساس آنچه که دوربین‌های تلفن رقیب می‌توانند انجام دهند، ارزیابی می‌کنیم، و در مواردی که ویژگی‌های خاصی مانند «حالت‌های شبانه» یا «حالت‌های پرتره» وجود دارد، بررسی می‌کنیم که اینها همانطور که سازندگان توصیف می‌کنند عمل کنند. همچنین نگاهی می اندازیم به ویژگی هایی که این گوشی ممکن است برای مشاهده و ویرایش عکس ها و ویدیوها داشته باشد.

البته تلفن‌های دوربین نیز دستیارهای دیجیتالی همه جانبه هستند، بنابراین ما همچنین بررسی می‌کنیم که سیستم عامل تا چه حد در استفاده عمومی روزانه هوشمندانه عمل می‌کند. در نهایت، ما به قابلیت استفاده و کاربردی بودن گوشی مانند طراحی، صفحه نمایش، پورت ها و عمر باتری می پردازیم.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.