جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 1403

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

در سال 1403، با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، بازار گوشی‌های هوشمند شاهد تغییرات و تحولات سریعی است. در این میان، جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 1403 به عنوان نمادی از این پیشرفت، نظرها را به خود جلب کرده است. هر روز محصولات جدیدی با ویژگی‌ها و امکانات بیشتر و جذاب‌تر از قبل معرفی می‌شوند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تجربه‌های نوینی از استفاده از تکنولوژی را کشف کنند. از جمله این محصولات، جدیدترین گوشی سامسونگ است که با ارائه‌ی ویژگی‌های بی‌نظیر، استانداردهای بازار گوشی‌های هوشمند را به سطحی جدید می‌برد.

در این متن، به بررسی جدیدترین گوشی‌های سامسونگ در سال 1403 خواهیم پرداخت و نگاهی به ویژگی‌ها و امکاناتی که این گوشی‌ها را از سایر محصولات جدید جدا می‌کند، خواهیم داشت. همچنین، معرفی مای‌تل که این گوشی‌ها را با بهترین قیمت و شرایط مناسب عرضه می‌کنند، نیز در این بررسی حضور خواهد داشت. با همراهی در این سفر به دنیای جدید تکنولوژی، به دنبال بهترین گوشی هوشمند برای نیازهای شما خواهیم گشت.

انتخاب بهترین گوشی سامسونگ سخت است، زیرا سامسونگ بیشتر از هر سازنده گوشی دیگری گوشی می‌سازد و تنوع بیشتری برای انتخاب دارد. انتخاب ما برای بهترین تلفن‌هایی که می‌توانید بخرید، گلکسی اس 24 اولترا، گوشی پرچمدار سامسونگ است. این گوشی پر از ویژگی ها و بسیار گران است، اما حتی منحصر به فرد ترین یا گران ترین گوشی سامسونگ نیست.

سامسونگ نه تنها بهترین گوشی‌های اندرویدی را تولید می‌کند، بلکه در فناوری صفحه‌نمایش تاشو نیز پیشگام است و برخی از بهترین گوشی‌های تاشو را می‌سازد. چه یک تبلت تاشو مانند سامسونگ گلکسی زد فولد 5 یا یک تبلت تاشوی جیبی مانند گلکسی زد فلیپ 5 بخواهید، سامسونگ گوشی‌های تاشو با رنگی متمایز سامسونگ را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پیچ و تاب سامسونگ چیست؟ این رابط کاربری One UI در بالای اندروید است که مجموعه ای از ویژگی های نرم افزاری را ارائه می دهد که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت. اکثر گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ، از جمله گلکسی S23 FE، می‌توانند Samsung DeX را برای یک محیط دسکتاپ کامل از تلفن شما اجرا کنند. حتی مدل‌های ارزان قیمت، مانند گلکسی A54، ویژگی‌های زیادی دارند که دیگر سازندگان تلفن‌های اندرویدی نمی‌توانند با آن‌ها مطابقت داشته باشند.

بر اساس آزمایش و تجربه گسترده ما در استفاده از تلفن‌های سامسونگ، بهترین گوشی‌های سامسونگ را که می‌توانید بخرید، بخوانید. و اگر به طور تصادفی مسیر اشتباهی را انتخاب کرده اید، ما همچنین لیستی از بهترین آیفون های اپل را داریم که می توانید بخرید.

این بخش، خلاصه‌ای از برترین گوشی‌های سامسونگ که در حال حاضر در دسترس هستند را به شما ارائه می‌دهد، از جمله جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 1403. با جزئیات دقیق در مورد طراحی، ویژگی‌ها و مشخصات کلیدی، ما دلایلی را برای اینکه چرا هر یک از این گوشی‌ها، به ویژه جدیدترین گوشی سامسونگ، ارزش زمان و هزینه شما را دارد، به شما ارائه می‌دهیم. همچنین رتبه‌بندی ستاره‌ای بر اساس بررسی‌های عمیق ما ارائه شده است که پیوندهایی به آن‌ها را در ادامه خواهید یافت.

1. Samsung Galaxy S24 Ultra

Galaxy S24 Ultra که از هر نظر نسبت به گوشی سال گذشته ارتقا یافته است، اکنون هفت سال نرم افزار، باتری بهبود یافته و قاب تیتانیومی ارائه می دهد.

2. Samsung Galaxy A54

ظاهر زیبا، نمایشگر عالی و دوربین های چشمگیر ترکیب شده اند تا گلکسی A54 را به یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار تبدیل کند.

3. Samsung Galaxy Z Fold 5

Z Fold 5 نه تنها بهترین سامسونگ تاشو، بلکه به طور کلی بهترین تاشو است، دستگاهی است که همه کارها را انجام می دهد و مصالحه کمی دارد. گرچه گرونه

4. Samsung Galaxy Z Flip 5

Z Flip 5 جمع و جور بسیاری از بزرگ‌ترین ایرادات نسل قبلی خود را برطرف می‌کند تا بدون شک به بهترین تلفن تاشوی تبدیل شود که می‌توانید بخرید.

5. Samsung Galaxy S24

گلکسی اس 24 فوق العاده قدرتمند است و تقریباً تمام ویژگی های گلکسی اس 24 اولترا از جمله گلکسی AI را دارد. همچنین هفت سال به روز رسانی نرم افزار و وصله های امنیتی دریافت می کند.

در زیر، نوشته‌های کاملی را برای هر یک از بهترین تلفن‌های سامسونگ در لیست ما مشاهده خواهید کرد، از جمله تحلیل‌هایی برای جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 1403. ما هر یک را به طور گسترده آزمایش کرده‌ایم، بنابراین می‌توانید با اطمینان کامل به توصیه‌های ما اعتماد کنید. این فرآیند اطمینان می‌دهد که شما نه تنها با بهترین‌ها آشنا می‌شوید بلکه از جدیدترین پیشرفت‌ها و نوآوری‌ها در زمینه تلفن‌های هوشمند سامسونگ نیز مطلع خواهید شد.

1. Samsung Galaxy S24 Ultra

مشخصات فنی
تاریخ انتشار: ژانویه 2024 وزن: 232 گرم ابعاد: 162.3 x 79.0 x 8.6mmOS; به روز رسانی های مورد انتظار: اندروید 14 / One UI 6. 7 سال ارتقا اندازه صفحه نمایش: 6.8 اینچ رزولوشن: QHD+CPU: پلتفرم موبایل اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی رم: 12 گیگابایت فضای ذخیره سازی: 256 گیگابایت / 512 گیگابایت / 1 ترابایت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت دوربین عقب: 200 مگاپیکسل (وای2 + 1 مگاپیکسل تا عریض) با زوم اپتیکال 3 برابر) + 50 مگاپیکسل (تله فوتو با زوم اپتیکال 5 برابر) دوربین جلو: 12 مگاپیکسل

نقاط مثبت

+ عملکرد و ویژگی های باور نکردنی + دوربین های بهتر از همیشه

نقاط منفی 

-ویژگی های هوش مصنوعی در بدترین حالت ممکن است بی فایده باشند
-بزرگ، سنگین و گران تر

گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ ویژگی های گوشی های هوشمند را بیشتر از هر گوشی دیگری می برد. این یک عملکرد برتر است و از بسیاری جهات شما بهتر از آن را پیدا نخواهید کرد. عمر باتری بیشتر و عملکرد سریع‌تری نسبت به آیفون دارد، گزینه‌های دوربین بیشتری نسبت به سایر اندرویدها و ویژگی‌هایی مانند قلم S Pen که اغلب نمی‌بینیم.

طراحی: Galaxy S24 Ultra یک گوشی بزرگ و سنگین است، حتی با قاب تیتانیومی جدید. سامسونگ هنوز هم می‌تواند چیزهای زیادی را در داخل خود جمع کند و از پیشرفت‌های طراحی استقبال می‌شود. نمایشگر امسال راحت‌تر خوانده می‌شود، و روکش تیتانیومی و رنگ‌ها بسیار زیبا هستند، اگرچه خیلی بد است که گوشی نمی‌تواند وزن خود را کاهش دهد.

صفحه نمایش: صفحه نمایش روشن و OLED در Galaxy S24 Ultra یکی از بهترین هایی است که می توانید پیدا کنید، به خصوص با پوشش جدید که تابش خیره کننده را کاهش می دهد و خواندن آن را در نور شدید آسان تر می کند. صفحه نمایش سامسونگ رنگارنگ، واضح و روشن است که برای هر کاری به اندازه کافی روشن است.

دوربین: تغییرات زیادی در دوربین های سامسونگ ایجاد شده است، حتی اگر برگه مشخصات مشابه سال گذشته باشد. گلکسی اس 24 اولترا در هر شرایطی تصاویر بهتری تولید کرد. عکس‌های پرتره و منظره بسیار بهتر به نظر می‌رسند، و حتی عکس‌های زوم رنگ بیشتری دارند و نور بهتری دارند، اگرچه ما حسرت زوم ۱۰ برابری نسل گذشته را داریم.

عملکرد: این سریعترین تلفنی است که در حال حاضر می توانید بخرید. در آزمایش‌های ما برای انجام بازی‌ها و ویرایش عکس‌ها، Galaxy S24 Ultra سریع‌ترین گوشی مورد استفاده ما بود و حتی آیفون 15 پرو اپل را شکست داد. این اولین مورد برای گوشی های سامسونگ از زمانی است که اپل شروع به طراحی چیپست های خود کرد.

عمر باتری: من برای استفاده از Galaxy S24 Ultra به مدت دو روز که به طور معمول از آن استفاده می کردم مشکلی نداشتم و یک روز کامل از دوربین و بازی بدون مشکل دوام آورد. باتری بزرگتر نشده است، سامسونگ قدرت این گوشی را بهتر از همیشه مدیریت می کند.

ارزش نسبت به پول: گلکسی اس 24 اولترا گران است، حتی بیشتر از سال گذشته، اما ارتقاء آن بسیار مهم است. سامسونگ اکنون هفت سال به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، از جمله به‌روزرسانی‌های اندروید را ارائه می‌کند، و این باعث می‌شود که گلکسی اس 24 اولترا نسبت به گلکسی اولترای قبلی ارزش بیشتری داشته باشد.

2. Samsung Galaxy A54

مشخصات فنی
تاریخ انتشار: آوریل 2023 وزن: 202 گرم ابعاد: 158.2 × 76.7 × 8.2 میلی‌متر سیستم‌عامل: Android 13 اندازه صفحه: 6.4 اینچ رزولوشن: 1080 x 2340 CPU: Exynos 1380 RAM: 6/8 گیگابایت حافظه داخلی: 6/8 گیگابایت رم: 6/8 گیگابایت رم 8/8 گیگابایت حافظه دوربین عقب: 50 مگاپیکسل (واید) + 12 مگاپیکسل (الترا -wide) + 5MP (ماکرو) دوربین جلو: 32MP

نقاط مثبت 

+زیبایی شناسی مدرن گلکسی سامسونگ
+ بهبود سیستم دوربین خوب

نقاط منفی 

-کمی غلیظ و سنگین
-بدون شارژ بی سیم

A54 به نوعی عضو “لایت” خانواده گلکسی اس محسوب می‌شود، زیرا بسیاری از ویژگی‌های سری “S” را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر در اختیار شما قرار می‌دهد. اگرچه این گوشی کاملاً ارزان‌ترین گوشی سامسونگ نیست که تا به حال تولید شده، اما به عنوان یک گزینه میان‌رده قابل توجهی است و ارزش بررسی را دارد، به خصوص اگر بودجه محدودی دارید. با نگاهی به جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 1403، A54 نمایانگر یک فرصت استثنایی برای دستیابی به ویژگی‌های پرچم‌دار سامسونگ با هزینه‌ای کمتر است.

طراحی: ابعاد گوشی 158.2 × 76.7 × 8.2 میلی متر و وزن آن 202 گرم است، بنابراین ما آن را سایز متوسط ​​می نامیم. آنقدر بزرگ نیست که استفاده از آن ناراحت کننده باشد، تا زمانی که دستکش های شما حجیم نباشند. همچنین غیرقابل انکار جذاب است. استفاده از زبان طراحی دوربین شناور موجود در سری S24. رنگ های دیگر نیز به همین ترتیب زیبا هستند.

صفحه نمایش: سامسونگ گلکسی A54 یکی از زیباترین صفحه نمایش هایی را دارد که با این قیمت روی گوشی می بینید. این یک پنل 6.4 اینچی Super AMOLED پر جنب و جوش و رنگارنگ، با رزولوشن FHD+، نرخ به روز رسانی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت است که نسبت به نسل قبلی خود ارتقا یافته است.

دوربین‌ها: دوربین اصلی یک سنسور 50 مگاپیکسلی f/1.8 تثبیت‌شده نوری است که به یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض متصل می‌شود و – پس از حذف سنسور عمق قبلی (به لطف پیکسل‌های تمام فوکوس در سنسور اصلی جدید) – یک ماکرو 5 مگاپیکسلی f/2.4 سنسور عکاس‌ها عکس‌های روشن و رنگارنگی می‌گیرند، که باعث می‌شود عکس‌هایی از حیات وحش، غذا، مناظر یا مردم «پاپ» شوند. محدوده دینامیکی خوبی برای گوشی با این قیمت وجود دارد و تصاویر نیز واضح هستند، البته تا زمانی که آنها را روی دوربین اصلی بگیرید.

عملکرد: گلکسی A54 ممکن است در بخش دوربین و نمایشگر با رقبای هم قیمت روبرو شود، اما از نظر عملکرد عقب است. تراشه در اینجا Exynos 1380 است، که یک قطعه کیت میان رده خانگی از سامسونگ است – و اگرچه توانایی دارد، اما با رقبای با قیمت مشابه قابل اندازه گیری نیست.

عمر باتری: باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بسیار خوب است، اگرچه می‌بینیم که تعداد زیادی از میان‌رده‌ها این قدرت را دارند. این صفحه نمایش روشن و 5G به انرژی زیادی نیاز دارد، و ما متوجه شدیم که تلفن به راحتی یک روز بین شارژ دوام می آورد، اما نه بیشتر.

ارزش برای پول: سامسونگ گلکسی A54 برخی از مشخصات فوق‌العاده رده بالای قیمت خود را در برخی بخش‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد، اما در برخی دیگر نسبت به رقبای خود ضعیف‌تر است.

آیا به دنبال جدیدترین مدل گوشی سامسونگ می‌گردید؟ پس اینجاست که آخرین مدل های گوشی سامسونگ را معرفی می‌کنیم! این گوشی با طراحی شکیل و ویژگی‌های بی‌نظیر، تجربه‌ای فوق‌العاده از فناوری را به شما ارائه می‌دهد. با آخرین مدل گوشی سامسونگ، تمام نیازهای شما به یک گوشی هوشمند را برآورده کنید و لذت ببرید!

3. Samsung Galaxy Z Fold 5

مشخصات فنی
تاریخ انتشار: آگوست 2023 وزن: 252.3 گرم ابعاد: 154.9 x 67 x 13.5 mm / 154.9 x 129.7 x 6.1 mm OS: Android 13 اندازه صفحه: 6.2 اینچ / 7.6 اینچ وضوح: 2317 x 1316 x 154.9 x 129.7 x 6.1 میلی‌متر 8 نسل 2 رم: 12 گیگابایت حافظه: 256 گیگابایت / 512 گیگابایت / 1 ترابایت باتری: 4400 میلی آمپر ساعت دوربین عقب: 50 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 10 مگاپیکسل دوربین جلو: 10 مگاپیکسل / 4 مگاپیکسل

نقاط مثبت 

+ صاف تا می شود
+سبک تر و نازک تر

نقاط منفی 

-دوربین های به ظاهر بدون تغییر بین نسل ها
– گران است و باید S Pen را نیز شامل شود.

با سامسونگ گلکسی زد فولد 5، سامسونگ تلاشی برای اختراع این ژانر یا تغییر اساسی در نمایشگر یا طراحی تاشو نکرده است، به جز توانایی در نهایت تا شدن صاف. در عوض، تعدادی پیشرفت کوچک اما خوشایند را نسبت به Z Fold 4 به همراه یک پردازنده جدید به ارمغان می آورد، اما فضای بیشتری برای بهبود باقی می گذارد.

طراحی: در حالی که Z Fold 5 تفاوت اساسی با Samsung Galaxy Z Fold 4 ندارد، طراحی فرم تاشو تخت آن در نهایت به بزرگترین خطاهای طراحی سری می پردازد. کیفیت ساخت عالی و مقاومت در برابر آب دارای گواهی IP، آن را به یک روند ساز تبدیل کرده است.

صفحه نمایش: صفحه نمایش اصلی یک نمایشگر 7.6 اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن 2176 در 1812 است و از نرخ تجدید تطبیقی ​​1 تا 120 هرتز پشتیبانی می کند. محدوده پایین برای صرفه جویی در مصرف باتری با تازه کردن صفحه نمایش در مواقعی که نیازی به آن نیست مفید است، در حالی که سطح بالا به معنای بازی روانتر و اکشن ویدیویی است. در همین حال، صفحه نمایش پوششی، یک پنل 6.2 اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن 2316 در 904 است. همچنین دارای نرخ تجدید تطبیقی ​​است، اما نسبت تصویر باریک بهترین نیست.

دوربین: Z Fold 5 دارای حسگرهای مشابه در زیر (اگرچه در اینجا توسط یک چیپست قدرتمندتر پشتیبانی می‌شود) با دو نسل قبلی Fold و یکسان است. همچنین یک دوربین سلفی روی صفحه نمایش پوششی و یک دوربین سلفی درجه پایین در زیر صفحه اصلی وجود دارد.

عملکرد: ما خوشحالیم که Z Fold 5 دارای چیپست برتر Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 است، زیرا به تمام قدرتی که می تواند برای ژیمناستیک چند وظیفه ای که قادر به انجام آن است نیاز دارد.

عمر باتری: باتری تقریباً 15 ساعت دوام آورد که بسیار خوب است، اگرچه ما بیشتر دوست داشتیم. با این حال، رسیدن به این نقطه، گواهی بر قابلیت‌های مدیریت انرژی این چیپست است.

ارزش برای پول: این یکی از گران‌ترین گوشی‌ها است – به خصوص اگر بیشتر از 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پایه استفاده کنید. اما اگر بهترین تاشو روی کره زمین را می خواهید، این قیمت فعلی است که باید بپردازید.

آیا می‌خواهید جدیدترین مدل موبایل سامسونگ را در اختیار داشته باشید؟ جدیدترین گوشی موبایل سامسونگ با ویژگی‌های برتر و طراحی شگفت‌انگیز، به شما تجربه‌ای بی‌نظیر از استفاده از گوشی‌های هوشمند را ارائه می‌دهد. از فروشگاه اینترنتی مای‌تل، این مدل را به سادگی تهیه کنید و از آخرین فناوری‌ها بهره‌مند شوید!

4. Samsung Galaxy Z Flip 5

مشخصات فنی
تاریخ انتشار: آگوست 2023 وزن: 187 گرم ابعاد: 85.1 x 71.9 x 15.1 میلی‌متر / 85.1 x 165.1 x 6.9 میلی‌متر سیستم‌عامل: Android 13 اندازه صفحه: 3.4 اینچ / 6.7 اینچ وضوح: 7820 x 71.9 x 15.1 x 165.1 x 6.9 میلی‌متر 2 رم: 8 گیگابایت حافظه: 256 گیگابایت / 512 گیگابایت باتری: 3700 میلی آمپر ساعت دوربین عقب: 12 مگاپیکسل + دوربین 12 مگاپیکسلی جلو: 10 مگاپیکسل

نقاط مثبت

+ قوی ترین تاشو تاشو موجود در بازار
+ نمایش پوشش همه کاره

نقاط منفی 

-طراحی بازی کردن با رقبا است
عمر باتری حتی بهتر عالی خواهد بود

چه چیزی میخواهید بدانید

سامسونگ دستگاه تاشوی تاشو خود را دوباره اختراع نکرد، اما Samsung Galaxy Z Flip 5 تمام کارهایی را که باید انجام دهد تا این شرکت بتواند روی تاج تاشو خود نگه دارد، انجام می دهد.

طراحی: یک پیشرفت برجسته تر در مقایسه با حرکت از Z Flip 3 به Flip 4. “ویزر” مشکی با یک صفحه نمایش پوشش خارجی گسترده تر جایگزین شده است و اکنون رسماً به صورت صاف تا می شود. همچنین به لطف مقاومت در برابر آب دارای گواهی IP، سخت‌ترین تاشوی تاشو موجود است.

صفحه‌نمایش: پنل Dynamic AMOLED 2X 6.7 اینچی Full HD+ (2640 x 1080) با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز به‌طور دلپذیری که می‌تواند تا 1 هرتز کاهش یابد تا عمر باتری را افزایش دهد، دریافت می‌کنید. صفحه نمایش پوشش خارجی، که اکنون نیمه بالایی نمای بیرونی گوشی را پوشش می دهد، عملکرد را به شدت گسترش می دهد.

دوربین: سه دوربین در Samsung Galaxy Z Flip 5 خواهید یافت که در ابتدا برای کسانی که در Z Flip 4 هستند بسیار آشنا به نظر می رسند. جدای از پوشش جدید لنز برای کاهش شعله ور شدن لنز، ارتقای اصلی به شکل بهبود پردازش تصویر و ویژگی های جدید FlexCam انجام می شود.

عملکرد: اگرچه Flip 5 بر قابلیت حمل و نقل جمع و جور نسبت به بهره وری Fold 5 تمرکز دارد، اما در عملکرد آن کوتاهی نمی کند و سیلیکون Snapdragon 8 Gen 2 Qualcomm در حال اجراست.

عمر باتری: پس از عمر طولانی ناامید کننده از ورودی های قبلی در سری Flip، بهره وری انرژی تراشه، همراه با یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی، به معنای عمر باتری تمام روز در حال حاضر امکان پذیر است. شارژ بی سیم در پوسته تاشو نیز یک چیز جدید است.

ارزش برای پول: در زمان Z Flip 5 رقابت بسیار بیشتری در فضای تاشو پرچمدار وجود داشت، اما ترکیب طراحی، سخت افزار و نرم افزار به این معنی است که حتی با قیمت بالای این گوشی، همچنان یکی از هوشمندترین خریدها در رده خود است. .

5. Samsung Galaxy S24

مشخصات فنی
تاریخ انتشار: ژانویه 2024 وزن: 167 گرم ابعاد: 147 x 70.6 x 7.6mmOS: Android 14 اندازه صفحه: 6.2 اینچ رزولوشن: 2,340 x 1,080 CPU: Qualcomm Snapdragon 8 GB: Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy RA/4MX0Samsung 128 گیگابایت / 256 گیگابایت (UFS 4.0) باتری: 4000 میلی آمپر ساعت دوربین عقب: 50 مگاپیکسل (عریض) + 10 مگاپیکسل (تله فوتو، 3 برابر اپتیکال) + 12 مگاپیکسل (فوق عریض) دوربین جلو: 12 مگاپیکسل

نقاط مثبت 

+تلفن جمع و جور با قدرت گوشی بزرگ
+هفت سال به روز رسانی سیستم عامل اندروید و نرم افزار امنیتی

نقاط منفی 

منوها و نرم افزارهای سامسونگ بهم ریخته است
-به زیبایی آیفون 15 یا ساده نیست

چه چیزی میخواهید بدانید

Samsung Galaxy S24 کوچکترین گزینه در خانواده Galaxy S24 است، اما به راحتی یکی از قدرتمندترین تلفن های اندرویدی است که می توانید در حال حاضر خریداری کنید. به علاوه، این تنها موردی است که به راحتی در جیب شلوار جین جلوی شما جای می گیرد.

طراحی: Galaxy S24 دارای گزینه های رنگارنگ تری نسبت به Galaxy S24 Ultra است، اما فاقد قاب تیتانیومی است و Gorilla Armor این نسل را بسیار بادوام می کند. این گوشی هنوز هم یک گوشی کوچک محکم با مقاومت در برابر آب IP68 است و ظاهری شبیه به مدل سال گذشته دارد.

صفحه نمایش: گلکسی S24 می تواند به سطوح بسیار روشن تری نسبت به قبل برسد، تا 2600 نیت، و صفحه نمایش 6.1 اینچی آن هنوز هم بسیار واضح است، حتی اگر رزولوشن پایین تری نسبت به سایر اعضای خانواده S24 دارد.

دوربین ها: سامسونگ مشخصات دوربین های گلکسی اس 24 را تغییر نداده است، اما به لطف پردازش بهتر تصویر، عکس هایی را که در نهایت می گیرید، بهبود بخشیده است. لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی وجود دارد و بر خلاف آیفون 15، گلکسی اس 24 دارای یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری واقعی است.

عملکرد: جدیدترین پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 که خانواده گلکسی S24 را تقویت می کند، به نظر یک برنده واقعی است. این فوق‌العاده قدرتمند است، به اندازه‌ای قوی است که می‌تواند حتی سریع‌ترین آیفون 15 پرو اپل را نیز بر عهده بگیرد، و قدرت زیادی را هدر نمی‌دهد. همچنین برای اجرای آخرین بازی ها عالی عمل می کند.

عمر باتری: گلکسی اس 24 فقط کمی بزرگتر از اس 23 است و سامسونگ از 3900 میلی آمپر ساعت به 4000 میلی آمپر ساعت می رسد. ما همچنان عمر باتری بهتری نسبت به مدل امسال داشتیم و اکثر مردم در طول یک روز کامل استفاده معمولی با Galaxy S24 مشکلی نخواهند داشت.

ارزش برای پول: گلکسی اس 24 روشی مقرون به صرفه برای استفاده از همه چیزهایی است که گلکسی اس سامسونگ ارائه می دهد. البته، شما هر آنچه را که S24 Ultra می‌تواند به شما بدهد، دریافت نمی‌کنید، اما Galaxy S24 صدها ارزان‌تر است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.